Jump to content

Games - Random Chat


KoningJesper

Recommended Posts

53 minuten geleden, KoningJesper zei:

Ik heb nooit zo een spel gespeeld, maar bedoel je misschien deze? :)

 

Door Kickers

Jah dat was 'm, maar ik had 'm onderhand al gevonden! :puh: Om de een of andere reden had ik het idee dat het een twin-stick shooter was, omdat ik zo een vage top-down plaatje in mijn hoofd had, maar kennelijk was het een RTS :) Ik wacht dat die weer in de sale beland, dan pik ik 'm op.

 

 

Op 2/25/2017 om 14:34, thetorterra zei:

Anyway, om dan maar een lijstje met racegames te geven. Aangezien je niet echt duidelijk hebt aangegeven wat voor soort racegame je zoekt is het een redelijk divers lijstje.

Mooie post man :tu:
 

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 181
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    58

  • KoningJesper

    37

  • Danger_dog_guy_7

    13

  • Niked

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Op 18-3-2017 om 08:15, FrankyFourFingers zei:

R.I.P.

:7

 

 

 

Ben benieuwd hoe al die glitches in Mass Effect Andromeda het spel gaan beïnvloeden bij de release. De day one patch fixt al die glitches nog niet heb ik al gehoord. Als er maar geen game-breaking glitches in het spel zitten dan, vraag ik mij af.....

Link to comment
Delen op andere websites

Laatst  The American Saga voor Assassin's Creed gekocht. Ik speel nu III. Heb hiervoor het origineel, Brotherhood en Revelations gespeeld. Vond Ezio helemaal geweldig. Ik moet er nu inkomen bij III, maar ik vind de open gameplay in de bossen al fantastisch. Tot nu toe een goede verhaallijn, ook. Hierna ga ik door met Liberation, gevolgd door Black Flag.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Op 3/19/2017 om 11:09, Cabyon zei:

Laatst  The American Saga voor Assassin's Creed gekocht. Ik speel nu III. Heb hiervoor het origineel, Brotherhood en Revelations gespeeld. Vond Ezio helemaal geweldig. Ik moet er nu inkomen bij III, maar ik vind de open gameplay in de bossen al fantastisch. Tot nu toe een goede verhaallijn, ook. Hierna ga ik door met Liberation, gevolgd door Black Flag.

Ik kan het niet laten om altijd aan AC-fans te vragen wat ze van het hedendaagse verhaallijn vinden. Denk je dat de serie beter zou zijn zonder het verhaal van Desmond of voegt het daadwerkelijk iets waardevols toe aan de serie? Ik zelf had het echt beter gevonden als ze telkens weer een andere era kozen uit de geschiedenis en zo een episch verhaal vertelde met als rode draad de eeuwige strijd tussen de assassins en templars, zonder dat je zo nu en dan uit de geschiedenis wordt getrokken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Ik heb er zeker zin in. Ik denk dat dit een van de betere E3's gaat worden, want er komen binnenkort veel interessante games uit: COD WWII, Far Cry 5, Assassin's Creed, Uncharted: The Lost Legacy, The Last of Us Part II, RDR2, ...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Denken jullie dat 't waard is om AC: Rogue te kopen voor een zacht prijsje (als ik 'm vind) wanneer ik AC: Black Flag leuk vond?

 

Op 23-4-2017 om 19:01, FrankyFourFingers zei:

Ik kan het niet laten om altijd aan AC-fans te vragen wat ze van het hedendaagse verhaallijn vinden. Denk je dat de serie beter zou zijn zonder het verhaal van Desmond of voegt het daadwerkelijk iets waardevols toe aan de serie? Ik zelf had het echt beter gevonden als ze telkens weer een andere era kozen uit de geschiedenis en zo een episch verhaal vertelde met als rode draad de eeuwige strijd tussen de assassins en templars, zonder dat je zo nu en dan uit de geschiedenis wordt getrokken.

 

Ai ai, ik zie dit nu pas, sorry. :puh: Ik vond Desmond altijd wel een oké verhaallijn, maar ze zijn mijns inziens een verkeerde weg ingeslagen door jezelf een Abstergo medewerker te maken vanaf AC: Black Flag. De Desmond verhaallijn vond ik best tof, goede verhaallijn. Ik zou liever hebben gehad dat ze nu William Miles (de vader van) gebruikten om dieper te duiken in de geschiedenis, of een struggle rondom Desmond's zoon.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Bruce Straley, co-director van onder andere The Last of Us en Uncharted 4, heeft Naughty Dog verlaten. :( Na de release van Uncharted 4 besloot hij een lange pauze te nemen, maar nu heeft hij in een post aangekondigd dat hij Naughty Dog voorgoed verlaat.

Dit is al de tweede belangrijke persoon in korte tijd die Naughty Dog verlaat. Eerder dit jaar heeft co-president Christophe Balestra ook al afscheid genomen van de studio. Ik ben benieuwd of dit een verandering gaat brengen in hun toekomstige games.

 

Bericht Bruce Straley: https://www.naughtydog.com/blog/a_messsage_from_bruce_straley

Link to comment
Delen op andere websites

Serieus, waarom is PSN zo kut? Ik heb GTA V weer opgerakeld (na vier jaar :7 ) en na een nieuwe PSN ID aangemaakt te hebben kan ik niet inloggen omdat ik al met een andere PSN ingelogd ben geweest. Ik ben het wachtwoord van deze laatste echter vergeten (vier jaar..) en zit nu dus offline door de game te sjeezen. 

 

Wel echt knap dat GTA V nu nog steeds 'nieuw' aanvoelt. Verhaallijnen etc. klinken weer goed, zoals vanouds. Alles gaat nu ook wel een stukje makkelijker, vroeger begreep ik de missies enzovoort amper. :puh:

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
6 uur geleden, GolfG60 zei:

Heeft iemand hier ook de 'nieuwe' Super Nintendo? 

Niet dat het echt wat meerwaarde heeft, want emulators kan je tegenwoordig op zo'n beetje alles draaien.

Maar het is wel een leuk hebbedingetje, ben er iig blij mee.

Alhoewel de line-up van games stukken beter was dan met de NES Classic, hield het gebrek van Final Fantasy IV en Chrono Trigger mij meteen tegen.
Maar mooie aankoop hoor, mooi exclusief dingetje :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...