Jump to content

Afscheid van een heldin


Thundercover

Recommended Posts

Normaal ben ik niet de persoon die snel op dit soort topics reageer, maar in het geval van Dutchy3010 maak ik natuurlijk graag een uitzondering. Hoewel ik het afgelopen jaar niet echt actief was, was ik wel op de hoogte van je drukke privéleven dus je aftreden komt wat mij betreft niet echt onverwacht.

Ik ken je al van zolang je hier registreerde denk ik, het prachtjaar 2006 dat ik nooit zal vergeten en waar jij onlosmakelijk ook deel van uitmaakte. Je werd Superlid net als vele andere van ons vriendengroepje en ik kan mij nog levendig de commotie daaromtrent herinneren. Van toen af ging het snel en op het einde van het jaar liep je al met een blauw jasje rond wat de afgunst bij sommige alleen nog maar sterker maakte. Ondanks alle negatieve commentaar en soms wel erg bitsige berichten aan jouw adres zette je door en zoals Thundercover al aanhaalde in de openingspost wat jij voor het forum hebt betekent is niet in één post uit te drukken.

Hoewel wij vaak in conflict lagen enkele jaren geleden, is onze verstandhouding alleen maar beter geworden en mijn respect voor jou alleen maar groter. Ik denk dat het niet onredelijk is om te zeggen dat je voor veel mensen inclusief mijzelf ooit een vertrouwenspersoon was, iemand die ons wegwijs maakte daar waar het nodig was. Ik vind het erg spijtig dat juist nu wanneer ik heb besloten terug wat actiever te worden je het forum verlaat, ik had er erg naar uitgekeken om nogmaals met jou een event zoals de vele MTA-avonden die we organiseerden op poten te zetten, maar dat is nu helaas niet meer mogelijk.

Ongeacht wat mensen over je moge denken, je hebt enorm veel voor dit forum betekent en als er één persoon is die met trots de titel van Erelid mag dragen dan ben jij het wel. Ik wens je nog veel geluk in je privéleven, veel reisplezier en hopelijk spreken we elkaar nog een keertje op skype of zien we je hier verschijnen. Bedankt Jet!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SpacyColours

    2

  • Michael

    2

  • super_senne

    2

  • Sir_Ballas

    1

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kijk eens aan, niet direct het nieuws dat je op een grauwe dinsdagavond verwacht te zien.

In zo'n geval is het misschien ook moeilijk om simpelweg afscheid te nemen door enkel een "Bedankt voor de inzet en het ga je goed!" Maar wat is er nog meer om doen? Een opsomming maken van bereikte zaken? Dat heeft men boven me al gedaan. Ik weet het niet goed. Bedankt Jet!

Link to comment
Delen op andere websites

Van alle mensen die het forum verlaten, stond Jet waarschijnlijk op de laatste plek. Je hebt heel veel voor de community betekent, ik ben best wel geschrokken. Kom alsjeblieft nog eens langs af en toe. En heel erg bedankt voor al je inzet op het forum! Je bent een topper en een legende!

Link to comment
Delen op andere websites

Onverwachts dit, of toch niet... ene kant viel het te verwachten aan je activiteit dit jaar. Er ontbrak een draaiende motor, gelukkig zijn er daar ook wat voor terug gekomen.

Het was een lange weg, maar eindelijk ben je dan op het juiste stekkie terecht gekomen. Daar moet je van gaan genieten. Logischerwijs dat je hier dan je taken neerlegt. Ondanks dat het niet altijd kommer en kwel tussen ons was, waren er uiteraard ook leuke momenten. Bedankt en het ga je goed! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het drukke arbeidsleven eist opnieuw een slachtoffer. Jammer, oh zo jammer. Ik ken niemand die zó snel promoveerde als Jet en ik zal niet ontkennen dat ik, net zoals vele anderen leden op dat moment ongetwijfeld, redelijk afgunstig was. Mijn respect voor haar is sindsdien enorm gegroeid en zij heeft tijdens haar lange forumcarrière dingen gerealiseerd waar ik zelf nóoit aan zou durven beginnen. Dus: chapeau, hoedje af. post-2605-0-93549000-1448996617.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Totaal onverwacht. Ik weet nog dat wij wel eens in de chat gesprekken hadden over random dingen. (Zeker 6 jaar terug) Het kwam niet vaak voor maar het gebeurde wel eens. Aan alles komt een einde en zo ook aan jouw carrière als Admin. Je was in mijn ogen een van mijn favorieten (vooral toen ik net op het forum verscheen) We gaan je missen. Succes met je nieuwe baan! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks de vele reacties, vermoed ik dat de meeste mensen nog niet eens beseffen hoeveel Dutchy3010 echt voor het forum betekend heeft. Naast alle eerder genoemde activiteiten die ze deed in de openbaarheid, was ze ook achter de schermen van onschatbare waarde. Ze kwam altijd met nieuwe ideeen, schudde de boel wakker wanneer we in slaap dreigden te vallen, motiveerde en stimuleerde anderen om nieuwe dingen op te pakken en om oude dingen af te maken.

Jet, bedankt voor voor dit alles, maar bovenal bedankt voor de jarenlange gezellige samenwerking. Dat klinkt misschien als een afscheid, maar we hebben nog genoeg gezamelijke projecten buiten het forum, om ook in de toekomst nog samen aan te werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag net in het award topic staan dat jij geen Admin qas en of je genomineerd kon worden.. Gezien mijn inactiviteit van de laatste tijd begreep ik het niet helemaal, totdat ik dit topic zag. Eeuwig zonde dat je ons gaat verlaten en nog bedankt voor alles!

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad nogal onverwachts maar na zo'n lange periode is het uiteindelijk ook wel begrijpelijk. Dutchy, je hebt zoveel voor dit forum gedaan, hierdoor leek het alsof je hier altijd zou blijven als administrator maar dat is natuurlijk zelden het geval. Ik wens je nog veel geluk toe en wil je persoonlijk bedanken voor alle prachtige momenten (in bijvoorbeeld MTA)!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...