Jump to content
ERRWINS

Playstation 3-versie beschikbaar van GTA: San Andreas


med_gallery_1_5_409222.jpg

Rockstar Games heeft geheel onverwachts Grand Theft Auto: San Andreas uitgebracht voor de Playstation 3. Het spel verscheen vandaag 'opeens' in de Playstation Store. Vorig jaar kwam het spel al beschikbaar voor de Xbox 360. Deze versie heeft verbeterde graphics en draw-distance ter vergelijking met de Playstation 2-versie van het spel.

Alhoewel de Playstation 3-versie vrijwel identiek is aan de Xbox 360-versie, mist er wel een trophy waarbij de speler tien 'pimping missions' moet zien te voltooien. Deze is verwijderd zodat er ruimte kwam voor de platinum trophy.

De Playstion 2 Classics-versie van het spel is uit de Playstation Store verwijderd, waarvoor de Playstion 3-versie uiteraard voor de in plaats komt. Het spel kost nog respectievelijk 14,99 euro.

Eerst impressie van het spel. © Vadim M

Wat vind jij van deze beslissing? Laat het weten in een reactie!

Bron: Gamer.nl

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Aw yeah! Hier zat ik namelijk ontzettend lang naar te wachten! Zoals eerder gezegd ga ik 'm hoogstwaarschijnlijk ook halen. Enne, ik vind

vijftien euro nog wel behoorlijk meevallen voor 'n geremasterde versie. De meeste games waar 'n remake van is, is vaak een stuk duurder. Kijk maar

is bijvoorbeeld naar GTA V òf The Last of Us, de oorspronkelijke prijs was pakweg 50 euro,-. Oké, qua vergelijking klopt 't niet geheel, GTA SA is nu al grofweg 11 jaar oud, GTA V één. Maar in mijn perspectief is niet zó erg.. Daarnaast heeft Rockstar hier redelijk veel werk in verricht, daar sta je nochtans versteld van.

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat sommigen de termen 'remaster' en 'remake' hier door elkaar beginnen te slaan. Een 'remaster' betekent gewoon een opgepoetste versie (betere graphics, draw-distance), terwijl bij een 'remake' de makers terug van nul beginnen en het spel opnieuw maken met betere technologie.

Deze versie van GTA San Andreas (en GTA V voor nieuwe consoles) is dus gewoon een 'remaster'. De mensen die een beetje bekend zijn met Hitman zullen weten dat de meeste missies in Hitman: Contracts 'remakes' zijn van de originele Hitman, waarbij de makers dus de missies volledig opnieuw hebben gemaakt.

Maar dat volledig terzijde.

Ontopic: €15 voor een spel dat orinigeel op PS2 uitkwam?! Zijn ze daar op hun kop gevallen? :7 Tegenwoordig vind ik €15 voor een origineel PS3 spel al veel. Beetje bij beetje begin ik toch mijn respect voor Rockstar te verliezen. Ze lijken meer dezelfde weg op te gaan als Ubisoft/EA. :vp:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA San Andreas is wellicht het beste spel dat Rockstar ooit gemaakt heeft, maar dit is toch echt wel veel te duur voor wat het is. Uit deze versie is waarschijnlijk ook een heleboel muziek geschrapt t.o.v. de originele versie. Bijkomend nadeel is dat je geen gebruik kan maken van de enorme collectie van door spelers gemaakte mods, waaronder dus ook de immer populaire multiplayer mods.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat sommigen de termen 'remaster' en 'remake' hier door elkaar beginnen te slaan. Een 'remaster' betekent gewoon een opgepoetste versie (betere graphics, draw-distance), terwijl bij een 'remake' de makers terug van nul beginnen en het spel opnieuw maken met betere technologie.

Deze versie van GTA San Andreas (en GTA V voor nieuwe consoles) is dus gewoon een 'remaster'. De mensen die een beetje bekend zijn met Hitman zullen weten dat de meeste missies in Hitman: Contracts 'remakes' zijn van de originele Hitman, waarbij de makers dus de missies volledig opnieuw hebben gemaakt.

Maar dat volledig terzijde.

hij is op dreef hoor :7

Maar ik geef je wel gelijk :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...