Jump to content

Life Is Strange


NilsHolgersson

Recommended Posts

Life Is Strange

life-is-strange-episode-1-impressions.jpg?itok=ntzMGoil

Ontwikkelaar: Dontnod Entertainment

Uitgever: Square Enix

Genre: Graphic adventure

Platforms: Microsoft Windows, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One

Aantal spelers: 1

Release: 30 January 2015

Demo: /

Zijn er hier meer mensen die dit spelen? Ik heb met de laatste Steam sale alle overige episodes gekocht en vind het erg goed. Een spel een beetje in de lijn van Heavy Rain en Beyond Two Souls waar jouw keuzes de rest van het spel beinvloeden. Je speelt een verlegen meisje die een bijzondere kracht krijgt en hiermee moet leren omgaan. Dan is er ook nog een vermissingszaak in het kleine kustplaatsje waar je woont en heb je te maken met vage visioenen.

2f9XORMtM0kp.878x0.Z-Z96KYq.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Heavy Rain heel erg sterk. Dat is nog steeds een van mijn favoriete games en één van de games waarvoor ik een PS3 heb gekocht.

Ik ben echter niet echt kapot van paranormale elementen in dergelijke games. Fahrenheit vond ik dan ook wat minder en Beyond Two Souls heb ik in zijn geheel links laten liggen, wellicht dat ik daar ooit nog aan begin als ik hem goedkoop tegenkom.

Dit lijkt me om dezelfde reden minder interessant, maar ik zal de game in het achterhoofd houden..

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

De game leek mij best interessant maar houdt niet echt van download only

Heb echter gelezen dat hij op 22 januari 2016 als Limited Edition op disc komt dus ben daar wel blij mee.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Het doet me wel een beetje denken aan Beyond Two Souls waarvan ik heb gehoord dat het een goed spel is. Misschien dat ik dit spel ooit eens ga kopen wanneer hij in de prijs is gedaald, het lijkt me zeker een interessant verhaal en de graphics zien er goed uit..

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Okay maar als er een aardbeving komt en je huis stort in dan vind je nooit dat spel met hoesje terug. Met steam kun je altijd nog ergens anders inloggen. In Life Is Strange draai je de tijd terug en leg je het hoesje alvast buitenshuis voor de aardbeving.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is, net zoals Beyond: Two Souls, niks voor mij. Ik ben niet zo'n fan van dit soort spellen. Ben méér zo'n persoon die van actiegames houd, maar dat is 'n beetje terzijde. Maare, 't enige wat wél gek is, is dat het nog voor de oudere generatie wordt uitgegeven. Ik dacht namelijk dat ze (definitief) gestopt waren met (bekende) spellen uitbrengen voor én updaten van de Xbox 360 & PS3. :? Ik ga 'm hoe dan ook beslist niet halen.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik kocht de Limited Edition vrijdagochtend maar ben pas zaterdagochtend begonnen met deze game.

Zaterdag: Episode 1 uitgespeeld.

Gisteren: Episode 2 uitgespeeld.

Vandaag: Episode 3 uitgespeeld.

Morgen: Episode 4 uitspelen.

Woensdag: Episode 5 uitspelen.

Vind het verhaal echt geweldig en ben groot fan van dit soort games waarbij jou gemaakte keuzes ook echt invloed hebben op het verhaal, net zoals bij Heavy Rain en Beyond: Two Souls.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...