Jump to content

Ga jij de nieuwe geremasterde versie van San Andreas kopen?


Michael

Recommended Posts

med_gallery_62064_20_193134.jpg

We hebben al wat in de wandelgangen gehoord toen Ezra een topic aanmaakte waar in stond dat de geremasterde versie van

Grand Theft Auto San Andreas zou komen op de PlayStation 3. Nu werd er gisteren bekend gemaakt door meerdere websites en op het forum dat de nieuwe geremasterde versie van San Andreas te koop is op de PlayStation Store en dat hij ook te koop is voor CD bij een aantal winkels. Ga jij ook de geremasterde versie van Grand Theft Auto San Andreas kopen? En ga je hem digitaal kopen of gewoon als een CD?

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Nope, heb hem al op Steam. En ik speel het nog vrij weinig, als ik het al speel is het MTA smile3.gif.

Kuch. Steam Wintersales. Kuch €0,99

:7 en dit. De gehele collectie zal vast wel weer voor een prikje te krijgen zijn(ik gok op iets van 20-30 eu als V er bij inzit.)

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gekocht. Wilde deze toch graag nog eens spelen. De vele content en trophies maken het de 15 euro wel waard voor mij. Ik heb de fysieke versie. Echter heb ik al 2x gehad dat het geluid weg valt en begint te kraken. Ik moet de game herstarten dan is het weer normaal. Iemand anders dit probleem ook?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is toch 'n twijfelgeval voor mij... Enerzijds wil ik 'm heus wel halen omdat zo'n remake mij wel amusant lijkt. Aan de andere kant vind ik 15 euro

aan de prijzige kant, vooral voor een game die méér dan omstreeks elf jaar oud is..

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, zag hem laatst voor X360 op schijf voor 20.- :bonk: Dat is echt niet normaal.

Als de game met backwards compatibility uitkomt, dan stiekem wel. Heb een aantal maanden terug de PC-bundel met GTA III, VC en SA gekocht. Nooit ver gekomen eigenlijk. :O

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Als eerste heb ik hem als download op mijn PS3, hopelijk kan ik hem ooit een keer op de PS4 installeren als ik die heb.

Dan zou het niet handig zijn om die remaster te kopen, maar hoop vooral dat de nieuwe besturing knoppen er in zitten.

Dus met R2 en L2 rijden en niet met X zo als op de PS2.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...