Jump to content

Batman - A Telltale Game Series


NickOwnage

Recommended Posts

Batman: A Telltale Game Series

[table=simple]Ontwikkelaar | Telltale Games

Uitgever | Telltale Games

Genre | Action/Adventure

Platforms | Home consoles, PC, MAC, Mobile devices (TBA)

Aantal spelers | 1

Release | TBA 2016

Demo

[/table]

Zoals jullie wellicht weten ben ik een groot fan van Batman en daarnaast ook nog eens groot fan van The Walking Dead: The Game. We zijn inmiddels gewend games waarin de toekomst wordt bepaald door keuzes die we maken in het heden. Ook deze game is daar ook geen uitzondering van. Ik ben zeer benieuwd wat voor wending deze game gaat krijgen. Release is in 2016 wanneer precies is nog niet bekend. Sinds gisteren is dit nieuws pas naar buiten gekomen. Wat vinden jullie ervan?

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Sinds ik per ongeluk Batman Arkham City heb aangeschaft, ben ik ook een grote fan geworden van de Batman Arkham-reeks en eigenlijk Batman in het algemeen. Dit lijkt me dus zeker interessant en ik ga het zeker in de gaten houden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Nog fervente liefhebbers van Telltale spelletjes die de eerste episode al in hun bezit hebben en hun bevindingen met mij willen delen? icon_mrgreen.gif

De laatste tijd is het telkens hit or miss, zo vond ik Tales from the Borderlands echt supergeweldig, maar lukt het me gewoon niet om Game of Thrones uit te spelen. Dus vandaar dat ik nogal voorzichtig ben met de nieuwe games van ttg...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een tijdje geleden tijdens de Black Friday Sale deze game gekocht. Helaas waren de laatste 2 episodes nog niet beschikbaar, maar volgens de Wikipedia pagina van Batman: Telltale Series verschijnt de 5e en laatste episode morgen. Dus reden voor mij om aan de game te beginnen! smile3.gif

---

Episode 1 voltooid! Op naar Episode 2. icon_mrgreen.gif

Episode 5 aan het downloaden en dan afmaken die hap! icon_mrgreen.gif

Voltooid! Beste Telltale game samen met The Walking Dead en Wolf Among Us! Geweldig eind (een open eind! Dus ik verwacht een deel 2)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Voltooid! Beste Telltale game samen met The Walking Dead en Wolf Among Us! Geweldig eind (een open eind! Dus ik verwacht een deel 2)

Oeh, dat klinkt wel heel veelbelovend! puh2.gif

Heb je Tales from the Borderlands gespeeld? Dat is toch wel mijn #1 Telltale Game. Het is een van de weinige games die me continu aan het lachen had en niet om hoe slecht iets of het was emo.gif

Ik heb ze allemaal wel gespeeld en persoonlijk zou ik ze zo ranken:

Top

1. Tales from the Borderlands

2. TWD S1

3. The Wolf Among Us

Meh

4. TWD S2

Flop

5. TWD - Michonne

6. Game of Thrones

Deze is eigenlijk naast Minecraft de enige die ik nog moet spelen en zat te wachten 'm met een Sale ofzo aan te treffen smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...