Jump to content

Eliott - Handlettering


3L1077

Recommended Posts

Hey,

Jullie hadden het misschien al gezien in Graphics Café, maar ik was onlangs erg onder de indruk van Stephen Bradbury, iemand die wel handig is met de pen. Dus, ik heb besloten dat ik dat ook wilde kunnen... Pen gekocht en hoppaaa, weg ermee. Laat ik een ding zeggen: MOEILIJK! Na bladeren vol oefenen op papier, is hier m'n eerste werkje in Illustrator overgebracht (waar ik ook maar net begin handig mee te worden). Het is dus een begin, maar er is altijd wel een begin. Nu nog hopen op vooruitgang!

VdTagiG.png

o8FZ4xB.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    28

  • Guardian1980

    8

  • KoningJesper

    4

  • RUBENN

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die 2e vind ik erg mooi. Bij de 1e vind ik de letters en het lettertype te ver van de achtergrond staan. In mijn opinie had het wat leuker geweest om het op een of andere manier iets meer uit de achtergrond mee te nemen (dit kon namelijk ook op een Vice City Beach Plaatje ofzo :puh: )

Nogmaals, standalone vind ik hem prachtig.

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker! Heb je ook het hele alfabet gedaan?

Handschriften/lettertypes vind ik altijd zooo vet, maar is super moeilijk om een echt goed lettertype neer te zetten. Een woord/regel is gemakkelijker, maar bij een lettertype moet elke combi mooi passen/aansluiten xD Snap je wat ik bedoel? Dat vond ik toen dus vet lastig, ook nooit mijn lettertype afgemaakt xD

Vind deze wel dope, is dit ook je dagelijkse handschrift?

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker! Heb je ook het hele alfabet gedaan?

Handschriften/lettertypes vind ik altijd zooo vet, maar is super moeilijk om een echt goed lettertype neer te zetten. Een woord/regel is gemakkelijker, maar bij een lettertype moet elke combi mooi passen/aansluiten xD Snap je wat ik bedoel? Dat vond ik toen dus vet lastig, ook nooit mijn lettertype afgemaakt xD

Vind deze wel dope, is dit ook je dagelijkse handschrift?

Haha, thanks! Nee, heb niet echt het alfabet gedaan, maar gewoon m'n naam geschreven. (Zie spoiler) Ik snap wat je bedoelt met het passen van een lettertype. :puh: maar dat is ook niet echt het doel, ik wil net de vrijheid hebben om de letters te laten aansluiten en verschillen zoals ik wil, dus elk woord is een beetje anders.

M'n echte handschrift lijkt er misschien wel wat op, maar dat is moeilijk te zeggen, een balpen is helemaal anders natuurlijk... :puh:

PK3FKon.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Wow, ziet er goed uit man! Mooie kleuren gebruikt en een leuke schrijfstijl! Let echter wel op dat je schaduwen niet altijd kloppen. Bij de groene gebruik je vier schaduwen, maar de tweede en laatste zijn onjuist ingezet als ik het zo zie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...