Jump to content

Eliott - Handlettering


3L1077

Recommended Posts

Bij mij is er zeker interesse alleen vergeten hier te antwoorden :$

Maar in ieder geval; lekker bezig Eli! Ziet er erg goed uit, ik heb ook het gevoel dat de schaduwen beter worden. Alleen de dikke outlines, vooral bij de 'hi' vind ik zelf wat minder passen. Tot nu toe is 'yo' mijn favoriet. Lekker felle kleur op zwart zodat het ook nog een soort luxe uitstraling heeft! Ik ben benieuwd naar meer! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    28

  • Guardian1980

    8

  • KoningJesper

    4

  • RUBENN

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Een klein portfoliootje om mijn lettering-werk tot nu toe te showcasen: klik! smile3.gif

Behind the scenes (openen op eigen risico)

Ja, elk blad heeft een achterkant. :puh: Nee, dit zijn bij lange niet alle bomen die ik al verspild heb, de helft is al naar de vuilbak gevlogen in de vorm van aerodynamische propjes.

ddR9bpc.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ziet er goed uit, man! Je maakt duidelijke progressie, met steeds zwieriger lijnen die wel gewoon netjes blijven. De achtergrondjes hadden van mij niet zo nodig gehoeven, sterke handgeletterde typografie kan prima op zichzelf staan.

Misschien leuk om eens naar het werk van Piet Parra te kijken. De meeste mensen kennen hem van zijn vrolijk gekleurde vogelmannen, maar hij heeft ook prachtige letterkunst gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit, man! Je maakt duidelijke progressie, met steeds zwieriger lijnen die wel gewoon netjes blijven. De achtergrondjes hadden van mij niet zo nodig gehoeven, sterke handgeletterde typografie kan prima op zichzelf staan.

Misschien leuk om eens naar het werk van Piet Parra te kijken. De meeste mensen kennen hem van zijn vrolijk gekleurde vogelmannen, maar hij heeft ook prachtige letterkunst gemaakt.

Ik kende Piet Parra, maar niet van zijn typografie. Best wel interessant, hoewel het toch een beetje een andere stijl is!

Ik ben mezelf helemaal aan het rebranden, en geef jullie al een klein sneak peakje. Dit zal waarschijnlijk mijn logo worden, aangezien ik binnenkort niet meer als 3L1077 door het web ga cruisen, maar als Eliott Abrahams. Want ja, dat is ook de persoon achter 3L1077... puh2.gif

post-136029-0-97490600-1475321635.png

Het zal dus bijna tijd worden om vaarwel te zeggen aan mijn eerste logo dat ik ooit maakte, als 12 jaar oude snotneus...

post-136029-0-74543300-1475321744.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zier er zwierig uit, en leuk gedaan, maar wat lastig leesbaar. Ligt misschien aan mij, maar ik moest toch even knipperen voordat ik zag dat er "Damn" staat. Ik zou het niet zo gauw gebruiken.

Oh, dat had ik zelf niet verwacht. Dat is natuurlijk wel een beetje moeilijk in te schatten voor mij, aangezien ik weet wat er staat, maar ik zal proberen er rekening mee te houden... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...