Jump to content
Thundercover

GTA Trilogy naar PlayStation 4


Vanavond vanaf 21:00 uur Nederlandse tijd zijn GTA San Andreas, GTA Vice City en GTA III te downloaden voor de PlayStation 4. Deze games maken deel uit van een verzameling PlayStation 2-klassiekers die ter ere van de twintigste verjaardag van de PlayStation worden uitgebracht. Volgens een blogpost van Sony zullen de games $14,99 per stuk kosten, wat waarschijnlijk €14,99 in de Benelux wordt.

gallery_13783_45_102004.png

De games zijn helemaal opgepoetst naar wat je van je andere PlayStation 4-games verwacht. Zo kunnen ze gespeeld worden in 1080p en is er ondersteuning voor de speciale functies van de PlayStation 4, zoals Remote Play, Activity Feeds, Live Broadcast, Share Play, en ondersteuning voor het tweede scherm voor de Vita of de PlayStation App. Ook meldt Sony dat de Trophies onder handen zijn genomen, maar welke Trophies de GTA's zullen krijgen is nog niet bekend. Al kunnen we verwachten dat die van GTA San Andreas gelijk zullen zijn aan de Achievements voor de Xbox 360, met waarschijnlijk opnieuw de Platinum Trophy in plaats van Trickster.

Bron: PlayStation.Blog

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

heeft nu iemand dit?

ik heb nog de originele ps2 versie, en hopelijk kan iemand mij vertellen of het in de buurt komt van de pc versie qua graphics..

want ik heb laatst de ps2 nog opgestart en kan het haast niet spelen ivm de slechte graphics..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

heb het een keer op de pc geprobeerd, maar ik heb liever een controller..

Dat is gewoon mogelijk, hoor. Voor de meeste action/adventure games prefereer ik tegenwoordig ook een controller, maar voor echte shooters blijf ik toch trouw aan mijn muis. Richten met een controller is gewoon ruk. :puh: Een PlayStation controller kan je, mits eenmalig een klein beetje werk, gewoon met een PC gebruiken. Als je PC een BluTooth adapter heeft dan kan het zelfs draadloos.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lol, de PS4-versie van de Trilogy is vrijwel identiek aan de PS2-versie... :7 Op 1080p na dan, maar als ik die video's dan is goed bestudeer is het niet eens aanneembaar. Ik zie dit eerder als 'n verkoopstunt van R*, anders lagen die betreffende prijzen ook niet zo hoog.

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat is dit nu weer voor klets. Ik ben de Achievements/Trophies aan het doorkijken via de links van de vorige pagina, en waar gaat het heen? Dingen toekennen voor zovaak gebust en wasted worden? Wat is dat nu voor waardeloos iets, het hele doel is toch de game uitspelen met zo min mogelijk doodgaan? Of dit, 2000 wagens opblazen. Ik heb de game sinds kort helemaal uit op de PC, en ik heb nog geen 200 wagens opgeblazen. :cab: /rant

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...