Jump to content

De Kerstwinkel - Mutsen en sjaals voor iedereen!


3L1077

Recommended Posts

985ALCN.png

Ho ho ho, ik ben weer in het land! Samen met Rudolf en zijn vrienden zal ik binnenkort overal rondsleeën, op jullie te voorzien van alle geuren en kleuren pakjes. Maar! Dat kan alleen als we allemaal meedoen en ons allemaal kleden zoals het hoort, in mijn lievelingskleur rood! Om jullie het leven te vergemakkelijken heb ik mijn slaafjes Visser23 en 3L1077 de opdracht gegeven een nieuwe winkel te openen waar jullie aan democratische prijzen kerstmutsen en sjaals kunnen kopen!

– De Kerstman, 2015


Het is zover, Sinterklaas is voorbij. De laatste regelrechte sprint naar de eindejaarsfeesten! Dat gaan we vieren door, net zoals alle voorgaande jaren, overal kerstmutsen te dragen. Om jullie dit jaar het leven te vergemakkelijken, hebben Visser23 en ik de opdracht gekregen van de Kerstman om jullie daarbij te helpen. We gaan dus allemaal in kerstsfeer door het einde van het jaar!

Hieronder kun je een lijstje invullen, waarmee je een bestelling kunt plaatsen. Je kunt een aanpassing op je avatar of signature vragen, bestaande uit verschillende attributen. Daarna zullen Visser en ik zo snel mogelijk proberen je aanvraag te regelen, en dan ben je klaar voor het einde van 't jaar.



[/center]


[center][b]Avatar/Signature[/b] [i](Onderstreep wat je wilt)[/i][/center]


[center][b]Avatar[/b]: Muts / Sjaal / Kerstballen / Sneeuw / Anders [i](Onderstreep wat je wilt)[/i][/center]


[center][b]Signature[/b]: Muts / Sjaal / Kerstallen / Sneeuw / Anders ([i]Onderstreep wat je wilt)[/i][/center]



[center][b]Extra opmerking:[/b][/center]

Extra info

  • Het is niet de bedoeling dat je hier zelf aanvragen gaat verwerken, dit wordt enkel gedaan door de crew!
  • Wij zijn slaafjes van de Kerstman, maar toch mensen. We hebben dus tijd nodig!
  • Als je jezelf kunt voorzien van avatar of signaturen, probeer dat dan eerst! Wij helpen liever mensen die zelf niet in staat zijn hun avatar te bewerken, en we willen daar dus meer tijd voor vrijmaken!

ZCxh9tm.png?1

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    16

  • Danger_dog_guy_7

    12

  • Dotz

    5

  • Dr.Oppai

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Avatar/Signature

Avatar: Muts / Sjaal / Kerstballen / Sneeuw / Anders

post-6602-0-00596600-1449434099.png

Had al wat zelf zitten prutsen met mijn signature, die is nu wel ok, maar had graag ook mijn avatar

icon_mrgreen.gif, krijg alleen daar de muts niet goed bij, wordt niet mooi met het oor van de vos.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Avatar/Signature

Avatar: Muts

Signature: Muts/ Sneeuw

Extra opmerking:

De link van de sign:



http://www.gtaforum.nl/topic/133460-aanvraag-ariana-grande-signature/

En die van de AVA:

29mabgn.png

Uiteraard van Ariana Grande :D

Lol, super tof idee Eli :tu:

Hier zo'n 15 minuten over gedaan door die stomme ziggo, kan er zo kwaad om worden. :@

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

post-2883-0-65893300-1449434756.jpg

Avatar/Signature

Avatar: Muts / Sjaal / Kerstballen / Sneeuw / Anders

Signature: Muts / Sjaal / Kerstallen / Sneeuw / Anders

Extra opmerking:

Komt goed uit dit. Mijn photoshop trial is net afgelopen. :V

Ik vond deze muts er wel bij passen. Heb het plukje aan de voorkant eronderuit laten komen. Het haar aan de linkerkant van de avatar vind ik nog wel wat raar. Dan zou ik de muts breder moeten maken er er ook weer raar uitziet. Wat vind jij?

post-56961-0-32590200-1449563539.png

post-56961-0-23585200-1449563655.png

Link to comment
Delen op andere websites

post-2883-0-65893300-1449434756.jpg

Avatar/Signature

Avatar: Muts / Sjaal / Kerstballen / Sneeuw / Anders

Signature: Muts / Sjaal / Kerstallen / Sneeuw / Anders

Extra opmerking:

Komt goed uit dit. Mijn photoshop trial is net afgelopen. :V

Ik vond deze muts er wel bij passen. Heb het plukje aan de voorkant eronderuit laten komen. Het haar aan de linkerkant van de avatar vind ik nog wel wat raar. Dan zou ik de muts breder moeten maken er er ook weer raar uitziet. Wat vind jij?

post-56961-0-32590200-1449563539.png

post-56961-0-23585200-1449563655.png

Perfect! Top werk!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...