Jump to content
ERRWINS

Nieuwe Adversary Mode voor GTA Online beschikbaar


gallery_32909_245_63749.jpg

Twee kogels, één leven en geen genade! Dat is gedachte achter deze nieuwe Adversary Mode genaamd 'Every Bullet Counts', welke sinds vandaag beschikbaar is voor de PS4, Xbox One en PC. Een intense Last Man Standing variant met een unieke twist waarbij je continu op je hoede bent.

Gen veilige plek is om te schuilen en vier spelers die elkaar af willen slachten in een kleine ruimte met slechts gelimiteerd arsenaal, onder andere een Marksman Pistol en twee kogels om drie tegenstanders uit te schakelen. Zodra je geen kogels meer hebt, zul je moeten zien te overleven met een Hatchet of een Machete.

gallery_32909_245_18667.jpg

Deze 'Free-for-All mode' vereist wel de nodige skills zoals creativiteit, sluwheid en timing. Mensen die graag liggen te kampen hebben pech in de mode, want wanneer je 5 seconden of langer stil staat/ligt, laat de map zien waar je bent. Zo kunnen je tegenstanders je gemakkelijker vinden, iets wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Deze mode geniet ook van een paar nieuwe locaties binnen GTA Online; Michaels Rockford Hills villa en de Tequi-la-la nachtclub. Om het gemakkelijk te maken, heeft Rockstar Games een 'Featured Playlist' gemaakt waarin je alle nieuwe locaties kunt uitproberen. Deze zijn te laden vanuit het laadscherm.

Wat vind jij van deze mode? Laat het ons weten in een reactie!

Bron: Rockstar

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind deze update wederom wéér nietszeggend.. Wanneer komt R* serieus aan met 'deftige', waardevolle updates voor 't gehele publiek? Weet

je wat nog prachtiger zou wezen; Bezig gaan met de verhaallijn! Werkelijk waar, hoelang ligt dat al niet stil.. :erm:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Toen ik de naam las, dacht ik meteen aan One In The Chamber van Call of Duty en ik dacht dat het ook zoiets zou zijn. Niet slecht gegokt. :puh:

Over de update, heel misschien ga ik m proberen. Al is het wel zo dat ik al een aantal weken geen Gta Online of Gta V heb gespeeld. Reden hiervan is ook dat ik in elke server weer geglitcht wordt door hacker, waardoor ik m'n spel opnieuw moet opstarten en weer 5 minuten moet wachten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bezig gaan met de verhaallijn! Werkelijk waar, hoelang ligt dat al niet stil.. :erm:

Ongelooflijk triest! En het lelijkste is nog dat R* in april 2014 het volgende vertelde:

And later this year, look for even more additions to both Grand Theft Auto Online and Grand Theft Auto V, including more holiday-themed updates, some very exciting Story Mode DLC and much more.

Toen ik de naam las, dacht ik meteen aan One In The Chamber van Call of Duty en ik dacht dat het ook zoiets zou zijn. Niet slecht gegokt. :puh:

Same here :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind deze update wederom wéér nietszeggend.. Wanneer komt R* serieus aan met 'deftige', waardevolle updates voor 't gehele publiek? Weet

je wat nog prachtiger zou wezen; Bezig gaan met de verhaallijn! Werkelijk waar, hoelang ligt dat al niet stil.. :erm:

Erg jammer idd :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bezig gaan met de verhaallijn! Werkelijk waar, hoelang ligt dat al niet stil.. :erm:

Ongelooflijk triest! En het lelijkste is nog dat R* in april 2014 het volgende vertelde:

And later this year, look for even more additions to both Grand Theft Auto Online and Grand Theft Auto V, including more holiday-themed updates, some very exciting Story Mode DLC and much more.

Het jaar is nog niet voorbij, wie weet brengt Rockstar deze kerst nog een ongelofelijk grote update uit, ook voor singleplayer. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In tijden van terrorisme is me dit geen leuk idee :( GTA wordt alsmaar meer aanslag en moord en horror. Waar is die GTA grand theft auto (grote autodiefstal) gebleven? Oke, moorden kan hier, een vliegtuig nemen en crashen op een gebouw kan ook, maar moet men dan niet verbaasd zijn als er zoveel "kinderen" zijn die schreeuwen en agressief zijn door hoofdtelefoon en meteen zonder reden je dood schieten. :(

Bewerkt: door GTA_Online

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In tijden van terrorisme is me dit geen leuk idee :( GTA wordt alsmaar meer aanslag en moord en horror. Waar is die GTA grand theft auto (grote autodiefstal) gebleven? Oke, moorden kan hier, een vliegtuig nemen en crashen op een gebouw kan ook, maar moet men dan niet verbaasd zijn als er zoveel "kinderen" zijn die schreeuwen en agressief zijn door hoofdtelefoon en meteen zonder reden je dood schieten. :(

ik zou zeggen verkoop Gta en ga lekker habbo spelen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...