Jump to content
ERRWINS

Volgende week een nieuwe update voor GTA Online!


Rockstar Games is nog lang niet klaar met het updaten van Grand Theft Auto V! De update die volgende week dinsdag uitkomt maakt van jou een heuse V.I.P. met een eigen criminele organisatie. Maar dat is nog niet alles, Rockstar voegt ook nieuwe gameplay modes, mogelijkheden tot een luxe leventje, appartementen die je kunt veranderen en huizen in Vinewood Hills toe! En om het rijtje helemaal compleet te maken, kun je ook je eigen luxe Super Yacht aanschaffen.

V.I.P.'s, welke hun eigen organisatie runnen, hebben toegang tot nieuwe co-op jobs, challenges en speciale mogelijkheden in de freemode. Gepaard met de mogelijkheid tot het aannemen en ontslaan van andere spelers als bodyguards. Ondertussen genieten de bodyguards van een loonstrookje en hun eigen speciale mogelijkheden zoals extra RP, GTA$ en een boost bij de stats.

Organisaties kunnen tegenover elkaar komen te staan in freemode. In nieuwe missies hebben ze toegang tot geweldige verdediging opties waaronder een nieuwe gepantserde voertuig genaamd Turreted Limo en het raketverdedigingssysteem van de Super Yacht. Verder is er nog een nieuwe helikopter, de SuperVolito Carbon, en een tot nu toe onbekende watervoertuig. Sommige bestaande Freemode Events zullen zich automatisch aanpassen wanneer deze gespeeld worden door organisaties, waardoor je nieuwe manieren kunt ontdekken om het te halen.

Executive and Other Criminals brengt onder andere ook nieuwe keuzes in transport en bescherming, zoals nieuwe wapens, voertuigen en nog veel meer. De update is alleen beschikbaar voor de PS4, Xbox One en PC!

Bron: Rockstar

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Waah, ziet er echt vet uit. Alleen jammer dat het waarschijnlijk weer in de miljoenen, misschien wel tientallen miljoenen gaat lopen. Maar ja, dan is er eindelijk weer iets om voor te spelen. smile3.gif

Correcto Mundo. Dat is wat ik denk. 10 Miljoen voor dat gouden vliegtuig, dus ik zeg.. dit komt allemaal boven de 20 miljoen uit als het niet meer is (30?).

Maar, aan de andere kant begrijp ik het wel. Als je alles meteen koopt, is de fun zo weer voorbij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er goed uit hoor. Ik heb nog een paar miljoen op de rekening staan en daar kan ik vast wel een jasje van kopen. emo.gif

Dan gaan we maar gauw wat meer geld sparen want die boot zal waarschijnlijk niet zomaar te kopen zijn. puh2.gif

Bewerkt: door PrioX

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oké.. Ik baal ervan dat dit juist niet voor de PS3 is. Voor de rest ziet het er uitstekend uit.

Er zal ook geen update meer komen voor de PS3 en Xbox 360. De consoles kunnen het gewoonweg niet meer aan, dus hopen heeft helaas geen zin. Los daarvan, blijft GTA V en Online geweldig om te spelen, op welke console dan ook.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oké.. Ik baal ervan dat dit juist niet voor de PS3 is. Voor de rest ziet het er uitstekend uit.

Er zal ook geen update meer komen voor de PS3 en Xbox 360. De consoles kunnen het gewoonweg niet meer aan, dus hopen heeft helaas geen zin. Los daarvan, blijft GTA V en Online geweldig om te spelen, op welke console dan ook.

Onzin. Dingen kunnen het prima aan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oké.. Ik baal ervan dat dit juist niet voor de PS3 is. Voor de rest ziet het er uitstekend uit.

Er zal ook geen update meer komen voor de PS3 en Xbox 360. De consoles kunnen het gewoonweg niet meer aan, dus hopen heeft helaas geen zin. Los daarvan, blijft GTA V en Online geweldig om te spelen, op welke console dan ook.

Onzin. Dingen kunnen het prima aan.

Right... Je moet je even beseffen dat de PS3 en xbox360 meer als 10 jaar oud zijn. Even voor de duidelijkheid toen was jij 5. ;) Het is gewoon oude meuk PUNT.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...