Jump to content
ERRWINS

Volgende week een nieuwe update voor GTA Online!


Rockstar Games is nog lang niet klaar met het updaten van Grand Theft Auto V! De update die volgende week dinsdag uitkomt maakt van jou een heuse V.I.P. met een eigen criminele organisatie. Maar dat is nog niet alles, Rockstar voegt ook nieuwe gameplay modes, mogelijkheden tot een luxe leventje, appartementen die je kunt veranderen en huizen in Vinewood Hills toe! En om het rijtje helemaal compleet te maken, kun je ook je eigen luxe Super Yacht aanschaffen.

V.I.P.'s, welke hun eigen organisatie runnen, hebben toegang tot nieuwe co-op jobs, challenges en speciale mogelijkheden in de freemode. Gepaard met de mogelijkheid tot het aannemen en ontslaan van andere spelers als bodyguards. Ondertussen genieten de bodyguards van een loonstrookje en hun eigen speciale mogelijkheden zoals extra RP, GTA$ en een boost bij de stats.

Organisaties kunnen tegenover elkaar komen te staan in freemode. In nieuwe missies hebben ze toegang tot geweldige verdediging opties waaronder een nieuwe gepantserde voertuig genaamd Turreted Limo en het raketverdedigingssysteem van de Super Yacht. Verder is er nog een nieuwe helikopter, de SuperVolito Carbon, en een tot nu toe onbekende watervoertuig. Sommige bestaande Freemode Events zullen zich automatisch aanpassen wanneer deze gespeeld worden door organisaties, waardoor je nieuwe manieren kunt ontdekken om het te halen.

Executive and Other Criminals brengt onder andere ook nieuwe keuzes in transport en bescherming, zoals nieuwe wapens, voertuigen en nog veel meer. De update is alleen beschikbaar voor de PS4, Xbox One en PC!

Bron: Rockstar

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Eeeeennnnnn alweer alleen maar de online bende die geupdate wordt.

F**king hell..

Alle voertuigen en wapens die beschikbaar komen in Online, zijn ook beschikbaar in Offline knipoog.gif

Heists Update (en nog eentje) uitgezonderd. ;)

Bewerkt: door Tommie59

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Erg netjes dit! R* houd zijn spelers goed bezig, en met deze zijn ze wel een tijdje zoet. Ondanks dat het lekker veel is vind ik het wel wat over de top als ik naar de trailer kijk. Maar hé, daar houden we van hè :puh: Toch zonde dat het niet op de oudere consoles beschikbaar is, maar dat kan ook niet anders als ik zie wat voor een grote update het is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Onzin. Dingen kunnen het prima aan.

Ja, want Rockstar Games zal vast liegen tegen haar fans om hun te treiteren. Geloof me, als hun die updates nog konden realiseren voor de oudere consoles dan hadden ze dat vast gedaan, want daar valt ook wel weer geld uit te verdienen..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Klinkt geinig, maar wat gaat het kosten?

Ga d'r maar vanuit dat die (bestuurbare) boten rond dé 4 à 5 miljoen gaan kosten, en dan heb ik het over de goedkoopste exemplaren. De duursten

(uit die trailer, bijvoorbeeld) zouden wellicht tot 12 miljoen gaan.. De overige voertuigen (die autootjes) zijn tuurlijk niet zo duur.. Want dat zou

ongetwijfeld vreemd zijn.. :clown: Spaar alvast maar!

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Serieus ?

Komen ze nu elke week met een update ? om nu elke week me GTA V / GTA Online teupdaten daar pas ik een beetje voor.

Dat is toch tegek voor woorden elke week een update uitbrengen.

Ik heb al maanden geen GTA V / GTA Online gespeeld, Ik vind het saai geworden..

Ik heb de laatste week uberhoud weinig tot geen game gespeeld i.v.m. 2de baan :)

Maar goed even over de update opzich wel een leuke update niks mis mee, maar het concept bodyguards is er al een poos kijk naar de godfather en andere dat soort games daar kan dat al dus het idee is niet nieuw.

En dat je dan bodyguards kan nemen allemaal leuk en aardig, maar ze moeten zo als ik begrijp betaald worden,dus rockstar verplicht je dan eigenlijk gewoon om GTA Online temoeten spelen.

DAT IS WAT IK DUS ZEKER NIET VAN PLAN BEN.

Maar wat lees ik iets met V.I.P ? straks moet men daar nog voor gaan betalen om V.I.P tekunnen zijn, dat zou wat zijn he als je voor de V.I.P moest gaan betalen. :puh:

Dit is ook maar even en is dan ook weer voorbij hoor geloof mij maar, dan moet rockstar weer wat nieuws maken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...