Jump to content
ERRWINS

Volgende week een nieuwe update voor GTA Online!


Rockstar Games is nog lang niet klaar met het updaten van Grand Theft Auto V! De update die volgende week dinsdag uitkomt maakt van jou een heuse V.I.P. met een eigen criminele organisatie. Maar dat is nog niet alles, Rockstar voegt ook nieuwe gameplay modes, mogelijkheden tot een luxe leventje, appartementen die je kunt veranderen en huizen in Vinewood Hills toe! En om het rijtje helemaal compleet te maken, kun je ook je eigen luxe Super Yacht aanschaffen.

V.I.P.'s, welke hun eigen organisatie runnen, hebben toegang tot nieuwe co-op jobs, challenges en speciale mogelijkheden in de freemode. Gepaard met de mogelijkheid tot het aannemen en ontslaan van andere spelers als bodyguards. Ondertussen genieten de bodyguards van een loonstrookje en hun eigen speciale mogelijkheden zoals extra RP, GTA$ en een boost bij de stats.

Organisaties kunnen tegenover elkaar komen te staan in freemode. In nieuwe missies hebben ze toegang tot geweldige verdediging opties waaronder een nieuwe gepantserde voertuig genaamd Turreted Limo en het raketverdedigingssysteem van de Super Yacht. Verder is er nog een nieuwe helikopter, de SuperVolito Carbon, en een tot nu toe onbekende watervoertuig. Sommige bestaande Freemode Events zullen zich automatisch aanpassen wanneer deze gespeeld worden door organisaties, waardoor je nieuwe manieren kunt ontdekken om het te halen.

Executive and Other Criminals brengt onder andere ook nieuwe keuzes in transport en bescherming, zoals nieuwe wapens, voertuigen en nog veel meer. De update is alleen beschikbaar voor de PS4, Xbox One en PC!

Bron: Rockstar

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het andere nieuwsbericht was geen update knipoog.gif

Ik heb het gelezen, het is een toevoeging, maar wat vind jij een toevoeging ergens aan ? Ook gewoon een update lijkt mij.

Als jij iets maakt en je voegt er later wat aan toe dan is dat toch gewoon het geheel wat je gemaakt hebt updaten.

Rockstar voegt ergens wat aan toe dus gewoon een update.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In mijn ogen is een update van Rockstar een bestand wat je moet downloaden om het te kunnen updaten. Wanneer er iets wordt toegevoegd zonder zo'n update, zie ik het niet als een update.

Ja dat vind ik ook als je iets moet downloaden van rockstar is het inderdaad een update, alleen dan nog als je ergens iets aan toevoegd door wie dan ook of het nou rockstar is of niet aan iets wat gemaakt is, is het voor mij echt een update.

Voorbeeldje jij maakt een text bestand van 100 woorden, en je slaat het op en een week later doe je er nog eens 200 woorden bij dan is dat toch echt een update.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat wordt al mijn auto's verkopen, nog 50 uur grinden, dan mag ik misschien op visite komen op het jacht :D

Nee serieus, het gaat waarschijnlijk 2 keer zoveel kosten als ik tot nu toe bij elkaar verdiend heb. (ik gok op 20 tot 25 miljoen voor het jacht) maar ik moet en zal hem kopen. (Zonder sharkcards uiteraard :puh: )

En misschien dat het de leeftijd is, ik heb er weinig moeite mee dat dit soort dingen niet een twee drie betaalbaar zijn. Een jacht is in het normale leven ook stervensduur. En in GTA kan ik 10k in 4 minuten verdienen, dat is me normaal nog steeds niet gelukt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Oké.. Ik baal ervan dat dit juist niet voor de PS3 is. Voor de rest ziet het er uitstekend uit.

Ja man, voor mij is het helemaal balen, ik gta gehaald, stop dat cdtje in mijn ps 1, en je raad het wsl al, hij deed het helemaal niet. Ik kwaad op rockstar jonge.

Hoe kunnen ze dat nou doen, mijn ps 1 doet het immers nog prima en waarom zou ik een andere kopen.

eigenlijk vond ik gta 5 op old gen net gta 4 in een ander jasje. Na het achterlaten van de 10 jaar oude consoles begint gta 5 eindelijk ergens op te lijken. Elke update of game mode is nu vernieuwend en voegt wat toe, ipv telkens meer van hetzelfde zoals op de old gen. Iedere gta fan (of ze nou next gen spelen of niet) zou juist enorm blij moeten zijn dat rockstar de grenzen nu verder kan gaan verleggen. Zo kunnen ze alvast testen hoe ze gta 6 zo perfect mogelijk kunnen maken.

Bewerkt: door larfje94

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

PS4 zover niet zo heel veel last van hackers/modders ware het niet dat er natuurlijk accounts met miljarden overgegaan zijn van ps3 naar ps4. Mooie update met weer een verrijking voor het spelen zelf mocht er de behoefte zijn. Zelf niet zo van dit soort zaken . Vrees dat ik weer uitverkoop moet houden van mijn auto's om hier weer wat nieuws voor terug te kunnen halen gezien de absurde prijzen van alle voertuigen binnen de updates. Die boot gaat hem met $1.400.000 cash niet worden. Nieuwe Bravado en Imponte Nightshade zien er wel geweldig uit. De vermoedens zijn (mits ik de namen goed heb gehoord, bron: You Tube): Imponte Nightshade $400.000 , Declasse Member: $400.000-$500.000, Bravado (iets Duits) $750.000, Benefactor Limo met minigun (alleen via Pegasus) : $800.000-$950.000 , 4 door Cognosenti:$ 400.000, Gallivanter Baller (wat het nieuwe daar ook van is) : $ 100.000, Helicopter carbon: $4.000.000 Super jacht (wellicht gezien als property) : $25.000.000. Dit zijn de geschatte bedragen ...pfffff

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...