Jump to content

Gekochte garage en auto ineens kwijt.


Polliewop84

Recommended Posts

Hoi

Ik had een garage gekocht in GTA V online en daarna een auto. Dat ging allemaal prima.

Later toen ik meer geld had had ik een huis gekocht waar een garage bij zit.

Nu ben ik de eerdere garage kwijt plus de auto die ik toen had gekocht die in die garage stond.

Hoe kan dit? Hebben meer mensen dit gehad en is dit normaal?

Gr Melissa

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd.. Dit had ik nimmer meegemaakt.. Hmm, heb je als is geprobeerd om Los Santos Customs op te bellen? Zodra je hen opbelt, krijg je de optie

om uit twee zogenaamde 'properties' (eigen woning, plus garage) te kiezen. In één van de twee staat alleszins je 'verdwenen' voertuig. ;) 'n Andere

mogelijkheid is dat je je oudere garage had verkocht in ruil voor je nieuwe property. Als dit daadwerkelijk zó is, staat je voertuig automatisch in je

nieuwste garage, hopelijk. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit eens een 10car garage geruild voor een goedkopere 2car huis/garage en dacht dat ik het verschil terug kreeg, maar neen gewoon geruild voor elkaar. Niets geld terug. Spijtig dat je ook je garages niet apart kan verkopen voor cash geld, zou normaal wel moeten kunnen vind ik. Wat als je bv je 3 garages moe bent en genoeg hebt aan 1 garage en geld wil? Zeker nu met die nieuwe extra dure updates.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...