Jump to content

'Fantastic Beasts and Where to Find Them'


ERRWINS

Recommended Posts

Tja, ik weet het niet... ik heb niet het Harry Potter-gevoel. Voor mij is het toch gewoon een nieuwe film met wat Harry Potter-verwijzingen, maar de rillingen gaan er nog niet van op m'n rug lopen. Maar alsnog ben ik er wel geïnteresseerd naar, het klinkt toch een beetje als een apart verhaal.

Ook wel weer een raar idee, zo'n dure film dat eigenlijk gebaseerd is op een soort collector's item dat op zichzelf weer is gebaseerd op de Harry Potter-boeken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    6

  • JasonStatham

    6

  • Dutchy3010

    5

  • SpacyColours

    3

Ik heb zelf deze mening ook, Spacy. Ik zag de trailer en ik dacht: "Hey, New York? Hmmm.. toch niet zo heel interessant." Je ziet ook zo vlug even geen bekende personages, dus dan heb ik zo altijd het idee dat het niks word, toch wil ik hem wel zien. Echt heel thrilled ben ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt, er komen zelfs 3 films van. Het boekje is nog niet eens de helft zo dik als het kleinste HP boek. Ben ook wel benieuwd of het niet wat te langdradig gaat worden.

Maar het staat in principe los van HP, speelt zich af in de VS en sowieso 60/70 jaar eerder dan de gebeurtenissen van HP. We zullen zien wat het wordt puh2.gif, trailer vind ik in ieder geval wel al belovend.

Je ziet ook zo vlug even geen bekende personages, dus dan heb ik zo altijd het idee dat het niks word, toch wil ik hem wel zien.

Gelukkig bewijst het tegendeel vaak dat het wel leuk kan zijn met onbekende(re) personen, kijk naar Daisy Ridley in Starwars.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt, er komen zelfs 3 films van. Het boekje is nog niet eens de helft zo dik als het kleinste HP boek. Ben ook wel benieuwd of het niet wat te langdradig gaat worden.

Maar het staat in principe los van HP, speelt zich af in de VS en sowieso 60/70 jaar eerder dan de gebeurtenissen van HP.

Klinkt heel erg als uitmelken. Ik vind het ook zo'n vergezocht verhaal, alsof ze al een concept hadden en toen besloten hebben om heel geforceerd wat Harry Potter-elementen er aan toe te voegen, zodat ze zich geen zorgen meer hoeven te gaan maken om de marketing. Of juist, dat ze maar gewoon een verhaal om het boekje heen hebben bedacht.

Maar goed, ik kan dat pas daadwerkelijk beoordelen als het zover is. Dus laat ik niet te sceptisch zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet ook zo vlug even geen bekende personages, dus dan heb ik zo altijd het idee dat het niks word, toch wil ik hem wel zien.

Gelukkig bewijst het tegendeel vaak dat het wel leuk kan zijn met onbekende(re) personen, kijk naar Daisy Ridley in Starwars.

Hier kan ik helaas nog niet over oordelen, omdat ik de laatste SW film nog niet gezien heb, maar ik heb hier bij meerdere films moeite mee als ineens een andere acteur de hoofdrol gaat spelen. Net als bij bijvoorbeeld James Bond. Er is maar 1 echte James Bond, de rest is namaak en past niet. (Mijn mening) Dit is wel iets anders, maar dezelfde setting met andere acteurs. Misschien werkt het, misschien niet. Na het laatste deel van HP gezien te hebben op DVD heb ik de hele serie nooit meer bekeken.

Er is trouwens een HP theme park geopend las ik vanochtend. Waar dat precies is weet ik niet, maar hier zou ik wel eens heen willen gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Mjah, 007 is dan wel weer gericht op een persoon in de hoofdrol, maar dat is inderdaad beetje anders. Nou ja we zullen zien :puh: Al ben ik al wel bang dat film 2 en 3 slechter gaan worden dan de 1ste.

Er is trouwens een HP theme park geopend las ik vanochtend. Waar dat precies is weet ik niet, maar hier zou ik wel eens heen willen gaan.

Lijjkt me ook gaaf, hier iets meer https://en.wikipedia.org/wiki/The_Wizarding_World_of_Harry_Potter_(Universal_Studios_Hollywood) Wel grappig met de winkeltje uit zweinsveld :puh: En speciale achtbanen en het kasteel :O

Link to comment
Delen op andere websites

In Engeland is er dacht ik al jaren een Harry Potter-themepark en hebben ze er nu ook één in de VS geopend.

Tja, ik weet het niet... ik heb niet het Harry Potter-gevoel. Voor mij is het toch gewoon een nieuwe film met wat Harry Potter-verwijzingen, maar de rillingen gaan er nog niet van op m'n rug lopen. Maar alsnog ben ik er wel geïnteresseerd naar, het klinkt toch een beetje als een apart verhaal.

Same here; ik ga hem zeker kijken, maar de trailers geven mij geen "wauw, gaaf dat ze in het Harry Potter-universum verder gaan en ik moet nu deze film koste van kost zien"-gevoel. Ik hoop dat het ze lukt om mij warm te krijgen voor de vervolgdelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...