Jump to content

[2015] Hoe was jouw jaar?


Bassieboy35

Jouw jaar  

29 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat voor cijfer geef jij jouw jaar?

    • 1
      2
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      1
    • 6
      4
    • 7
      4
    • 8
      11
    • 9
      1
    • 10
      1


Recommended Posts

Met nog minder dan twee weken in 2015 te gaan (ja het valt bijna nog niet te beseffen) de vraag aan jou: hoe was jouw jaar?

Mijn jaar geef ik een acht. Moet zeggen dat er gelukkig weinig tegenslagen zijn geweest, wel een erg grote. Namelijk het verlies van een dierbare die veel te jong is heen gegaan. Voor de rest zag het er gelukkiger een stuk rooskleuriger uit. Muziek/radio heeft voor mij dit jaar vooral centraal gestaan. Veel plekken gezien zoals de Radioring, bij verschillende stations op bezoek geweest en mooie concerten mogen meemaken. Toch gebeurtenissen waar ik erg veel waarde aan hecht.

Op school gaat het prima, vrijwillig ontslag genomen en medisch nog steeds zo goed als gezond. :)

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Dit was een heel erg mooi jaar. Ik ben dit jaar begonnen met werken, wat heel gunstig voor me is geweest. Ik heb m'n eigen PlayStation 4 kunnen kopen! Ook op het gebied van vakanties was het erg mooi. 2 keer naar Spanje waarvan 1x met gezin en 1x met school. Ook m'n crew heeft het mooi voor elkaar. Samen met de gtaforum crew hebben we een hele toffe avond gehad en (inmiddels) de 60 leden al bereikt. In één jaar 2x zo groot geworden! Maar de mensen om me heen zijn toch het belangrijkst, zij hebben mijn jaar fantastisch gemaakt!

Link to comment
Delen op andere websites

Al met al een mooi jaar. Voor de tweede keer vader geworden, en met beide meiden gaat het heel goed. En dat zet de rest dan een beetje in de schaduw. Op het werk zijn er eigenlijk geen bijzonderheden. Dat gaat gewoon door. En wat opleiding betreft is het jaar nog niet klaar; eind december ga ik op voor het CCNA-certificaat. Dat kan dus de kers op dit jaar worden, maar kan er ook voor zorgen of het jaar in mineur eindigt.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk is het mij alleen maar voor de wind gegaan. Heb voor mijn opleiding, Medewerker Beheer ICT, dit jaar een hoop certificaten gehad die voor mijn opleiding relevant en ook zeer welkom zijn. Doordat ik zo ver voorliep uiteindelijk kreeg ik een studieduurverkorting van een half jaar, waardoor ik eind augustus al aan mijn afstudeerstage mocht begonnen. In januari de proeven van bekwaamheid en eindpresentatie (verslag is al ingeleverd en beoordeeld met 'goed'). Als alles goed gaat, maar ik verwacht niet anders, dan begin ik half februari aan de volgende opleiding. Dat zal dan ICT-beheerder zijn, op niveau 4. Wat dat betreft ben ik dus wel erg te spreken over 2015.

De liefde is een ander verhaal, maar ik ben dan ook eerlijk gezegd niet iemand die echt heel vaak op stap gaat. Laat staan dat ik zomaar iemand durf aan te spreken. En daar komt dan nog bij dat ik van de andere kant ben. Nog lastiger om de ware te vinden. Maar dat komt allemaal wel, voor nu ben ik blij dat ik in elk geval supergoede vrienden heb. Dat vind ik uiteindelijk wel belangrijker dan een liefdesrelatie. :puh:

Jep, ik ben tevreden. Verwacht in 2016 niet veel anders, maar ik ben dan ook eerder een optimist dan een pessimist. Ik zie wel wat er allemaal mijn kant op komt, en ik zal mezelf er continu voor blijven inzetten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Sja.. dit jaar was voor mij wat 'slaapwekkend' (om het zo maar uit te drukken). Er zijn géén eigenaardige dingen gebeurd, tot zover ik 't kan herinneren. Ik ben gelukkig (in hemelsnaam) wel overgegaan naar 't 3e leerjaar, op hetzelfde niveau uiteraard. Voor de rest is het eigenlijk een 'nee'.. De spannende én leuke bezigheden moeten nog gáán gebeuren. :D Voor m'n gevoel gebeurd dat in 't 'nabije' 2016, alhoewel ik daar bij wijze van spreken nog niet 'n standvastig oordeel over kan geven.. Ik geef dit jaartje 'slechts' een 3, de oorzaak ervan staar hierboven beschreven.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Hartstikke leuk jaar! Havo diploma behaald en begonnen aan een een opleiding op 't hbo. Veel nieuwe vrienden gemaakt, waar ik buiten school ook veel lol mee heb. Ook in oktober aangenomen bij de Jumbo als AGF-medewerker, dus qua bijbaantjes zit het ook wel goed. Ik hoop dat 2016 net zo'n geweldig jaar wordt! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het jaar ging voor mij super goed (in volgorde):

- Computer met dual boot Windows en OS X gebouwd

- Nieuwe Samsung curved monitor gekocht

- VMBO-TL diploma behaald

- Gala met een Harley Davidson Road King

- iPhone 6 gekocht

- Theorieexamen auto behaald

- Contractverlenging bij Action

- Mogelijk versneld traject ICT Beheer doen

- Tussentijdsetoets auto behaald

- En veel meer (kleinere) leuke dingen!

Al met al alleen maar positieve dingen voor dit jaar!

Hopelijk haal ik volgend jaar mijn autorijbewijs en kan ik eindelijk met de auto of scooter naar school :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

2015 was voor mij een verrassend jaar. Een baan aangeboden gekregen, terwijl ik te oud was voor die functie, en dat heb ik een half jaar mogen doen. Verder ben ik herenigd met oude, goede vrienden en heb ik de luxe om als arme MBO-student, zonder werk, in mijn eigen auto rond te rijden. Zonder dat pap of mam meebetalen.

Op het forum was het ook een leuk jaar. Aan het begin van het jaar werd ik Megalid door middel van de GTAForum Awards, en drie maanden later had ik het geluk dat ik bij GTA: Online mocht gaan modereren. Dit kwam tegelijkertijd met mijn baan, dus heel actief was ik niet, maar ik heb altijd een oogje in het zeil gehouden. Na mijn ontslag, nou ja geen contractverlenging, had ik weer meer tijd te besteden en dat heb ik benut. Zo heb ik Pim Pam Pet uit de grond gestamd, en ben ik nu bezig met drie andere projecten.

En door...

Link to comment
Delen op andere websites

Meh.

Uitstekende samenvatting. yep.gif

Niet slecht, maar ook niet goed.

Same, ik ga voor een 6je. Niets speciaals om het als goed of slecht te bestempelen. Wel wat betere schoolresultaten, maar dat is niet genoeg om het jaar als goed te bestempelen voor mij persoonlijk.
Link to comment
Delen op andere websites

Heel groot verdriet gehad: mijn oma geheel onverwachts overleden. En zij was als een tweede moeder voor mij. Heeft als een donkere wolk boven mijn jaar gehangen.

Maar... Het was een jaar om heel dankbaar voor te zijn. Ik heb afgerekend met een hoop demonen van vroeger en voel me gelukkiger dan ooit.

Een cijfer is moeilijk te geven gezien de enorme tegenstrijdige dingen hierboven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...