Jump to content

[2015] Hoe was jouw jaar?


Bassieboy35

Jouw jaar  

29 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat voor cijfer geef jij jouw jaar?

    • 1
      2
    • 2
      2
    • 3
      2
    • 4
      1
    • 5
      1
    • 6
      4
    • 7
      4
    • 8
      11
    • 9
      1
    • 10
      1


Recommended Posts

Heel groot verdriet gehad: mijn oma geheel onverwachts overleden. En zij was als een tweede moeder voor mij. Heeft als een donkere wolk boven mijn jaar gehangen.

Maar... Het was een jaar om heel dankbaar voor te zijn. Ik heb afgerekend met een hoop demonen van vroeger en voel me gelukkiger dan ooit.

Een cijfer is moeilijk te geven gezien de enorme tegenstrijdige dingen hierboven.

Ben je gelukkiger na het stoppen met admin zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

2015 was voor mij een prima jaar. Geen echte dieptepunten, een fantastische vakantie als hoogtepunt (paar dagen Athene en daarna een kleine twee weken met de auto rondgetrokken over de Peloponessos) en verder gaat alles mooi z'n gangetje. Een 8/10 zou ik zeggen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Cijfertjes geven vind ik lastig, maar ik heb best een boeiend jaar gehad. vwo-diploma gehaald, drie weken door Europa gereisd met de trein, begonnen aan mijn nieuwe studie en verhuisd naar Groningen. Ook heb ik met de band waarin ik speel goede stappen gezet, waarmee we een goede basis hebben om het komende jaar alleen maar meer te kunnen groeien en te ontwikkelen. Op persoonlijk vlak ben ik hier en daar wel tegen wat problemen aangelopen, maar dat biedt ook ruimte voor ontdekking en ontwikkeling.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel groot verdriet gehad: mijn oma geheel onverwachts overleden. En zij was als een tweede moeder voor mij. Heeft als een donkere wolk boven mijn jaar gehangen.

Maar... Het was een jaar om heel dankbaar voor te zijn. Ik heb afgerekend met een hoop demonen van vroeger en voel me gelukkiger dan ooit.

Een cijfer is moeilijk te geven gezien de enorme tegenstrijdige dingen hierboven.

Ben je gelukkiger na het stoppen met admin zijn?

Dat heeft mij niet gelukkiger gemaakt, hoor. Dat is meer een gevolg van andere omstandigheden.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel groot verdriet gehad: mijn oma geheel onverwachts overleden. En zij was als een tweede moeder voor mij. Heeft als een donkere wolk boven mijn jaar gehangen.

Maar... Het was een jaar om heel dankbaar voor te zijn. Ik heb afgerekend met een hoop demonen van vroeger en voel me gelukkiger dan ooit.

Een cijfer is moeilijk te geven gezien de enorme tegenstrijdige dingen hierboven.

Ben je gelukkiger na het stoppen met admin zijn?

Dat heeft mij niet gelukkiger gemaakt, hoor. Dat is meer een gevolg van andere omstandigheden.

Bedoelde er ook niks mee, was gewoon benieuwd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

MBO niv 4 afgerond, nieuwe baan met veel uren, nieuwe sociale contacten, leuke feestjes gehad, nieuwe tv (die ik al jaren wilde aanschaffen), nieuwe hobby: Pops sparen.

Helaas minder tijd om te gamen dan voorheen. Ruzietjes met vriendin, ik verdien wel 10.000 euro in de maand, maar ik krijg het niet.. Ongeluk gehad met levenslange schade aan mijn oor (10% gehoor, snel ontstoken trommelvlies en gevoelig voor water) Toch aantal keren ziek geweest ivm nieuwe baan (wennen aan nieuwe omgeving vooral temperatuur verschil van binnen naar buiten groot).

Al met al veel positieve dingen. Grote positieve gebeurtenissen overrulen de kleine negatieve gebeurtenissen. Toch mede door het ongeluk een lager cijfer dan dat ik het normaal gegeven had namelijk een: 7,2/10 voor 2015.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit jaar aardig wat leuke dingen meegemaakt. Zo heb ik eindelijk AC/DC live gezien in de Gelredome. Echt een supervet concert was dat! Niet veel anders dan de andere concerten, maar dat maakte mij helemaal niets uit. Verder heb ik eindelijk een band kunnen beginnen. Het vinden van een goede, goedkope oefenruimte is echt een ramp, en mensen vinden met dezelfde muzikale interesses is ook haast onmogelijk.

Deze zomervakantie ook veel leuke dingen gedaan. Eerst met een groep vrienden naar België geweest en daarna twee weken zonder ouders thuis gezeten. Ben dit jaar helaas wel blijven zitten, maar achteraf is dat ook maar beter geweest. Het gaat op school nu best goed. :) Ohja, en ik heb kaarten kunnen bemachtigen voor Iron Maiden, maar dat is pas volgend jaar.

Verdere tegenslagen kan ik me niet echt bedenken die ik dit jaar gehad heb.

Dit jaar geef ik zeker een 7,5.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn jaar geef ik een acht. Dat komt vooral omdat de laatste weken veel mee zit. Gestopt mijn met mijn opleiding, wat uiteindelijk wel een opluchting was. Een baantje aangeboden gekregen (begin 5 januari met werken) en vorige week een auto gekocht.

De rest van het jaar was niet erg bijzonder, vooral veel hetzelfde als vorig jaar. In de laatste week voor de zomervakantie alles op alles gezet om over te gaan, en daarna lekker rustig vakantie gevierd.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel leuke dingen gedaan met vrienden dit jaar, zoals de Dutch Comic Con en het Firstlook Festival bezoeken.

Verder ook nog een Prijsvraag gewonnen op PSX-Sense waardoor ik met een vriend aanwezig mocht zijn bij het Call of Duty: Black Ops III Beta Event in Eindhoven.

Daarnaast ga ik nog schaatsen met mijn neefje en nichtje en vieren we Oud & Nieuw bij hun.

Mijn jaar is dus Geslaagd! :*D

Cijfer: 8,5

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik geef het jaar een 3.

In december 2014 ben ik bij een nieuw werkgever gestart. Het was een heel leuke sfeer. Het werk was leuk, collega's aardig. Rond de Zomer, veranderde het team, op zich was het geen team meer. er was een iemand, die bezig was om mensen weg te pesten die niet in zijn wereldje pasten, die niet zo werkten hoe hij het voor goed hield.

Zo ook mij.

Hij is een man van 45. Ikzelf ben 29. Hij begon gemene dingen over mij te zeggen, ik zei lelijk en het was geen wonder, dat ik geen vriend/man/kinderen had. Ernaast zocht hij fouten, fouten die er niet zijn. Niet dat ik helemaal perfect ben.

Tenslotte beschuldigde hij mij van diefstal. Wat hij nooit had kunnen bewijzen.

Het team kreeg een nieuwe teamleidster, meneer pester, een kleine kontjeskruiper was gelijk best vriend met haar. tja, en toen ging de kermis verder. uiteindelijk heb ikzelf besloten er niet meer me verder te gaan, want als zelfs een teamleidster, ook weet zij het, dat een collega heftige fouten heeft gemaakt, met gevolg van onverwachts overlijden van een bewoner nog steeds de hand boven het te houden en het te verbloemen, heb ik er geen vertrouwen meer in.

ik had iemand leren kennen, smoorverliefd. eindelijk weer.. tja, die meende het niet serieus met mij. jammer. maar ondanks alles had ik er best wel veel last van.

Natuurlijk waren er ook mooie momenten. Ik heb veel mooie tripjes gehad om fotos te maken. veel gezien.

Ik heb erwin "weer gevonden" heb vroeger met hem SAMP gespeeld.

Maar dat waren geen punten om het een "betere"cijfer te geven.

Genoeg gehuild, 2016 zou beter moeten worden - hoop ik! :)

Bewerkt: door Zonneschijntje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...