Jump to content

Lance Vance afgebeeld in GTA V


Bassieboy35

Recommended Posts

We kennen vast allemaal Lance Vance wel uit GTA Vice City Stories en GTA Vice City. Enerzijds als broer, compagnon en ook als een vijand. Uit ervaring weten we dat je Lance moet vermoorden in GTA Vice City. Zoveel jaren later, in 2013 (GTA V) lijkt er een poster te zijn opgedoken van een verdacht veel lijkend personage op dat van Lance Vance. Deze is te vinden in alle Ammunitions in GTA V met een shootingrange. Achter de balie is één foto te vinden zoals die hieronder is afgebeeld en er hangt er ook nog een als je door de opening van de ander kamer loopt bovenaan de muur. Wat denken jullie? Gaat het hier om een latere afbeelding van Lance Vance, ondanks dat hij dood is?

QWKYCO7.jpg?1

DIGvGNO.jpg?1

Ook al zijn de schilderijen niet in kleur, het pak lijkt wit en draagt een gekleurde blouse. Lance zelf droeg een paarse en een soort lichtblauw. De man lijkt tenminste niet echt uit het heden te komen naar mijn idee.

P.s.: Ik heb hier nog niets op het forum over deze mogelijke Lance Vance kunnen vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

De man op die foto heeft een pak aan met een soort van coltrui, maar naar mijn weten heeft Lance nooit een coltrui gedragen met een pak maar een pak met een blouse. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat hij een ander pak heeft, maar dan nog zou ik niet zien als hij het wel of niet is. Het enige wat ik zou kunnen vergelijken met deze twee zijn de haarkapsels, en zelf die zijn niet helemaal hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het kettingen zouden zijn, dan zou je toch ook zien als het een blouse is? Want ik krijg niet echt de indruk dat het een blouse is wat die man draagt. Ik krijg ook de indruk dat Lance Vance op artworks een ander kapsel heeft dan de foto hier boven. Ik denk dat de man hierboven ook een terugtrekkende haarlijn heeft. Nou moet ik wel zeggen dat Lance kettingen draagt in deze artwork, maar dan nog zie ik niet de blouse terug van hem op die foto hierboven. :puh:

Lance_Vance--article_image.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Aha, ik had vooraf nog nooit iets geweten over deze EE. En ja, de schilderijen lijken inderdaad verdacht véél op Lance Vance ondanks 'ie allang niet

meer leeft. Dus het zou hoogstwaarschijnlijk wel is kunnen dat de tekeningen vlak voor z'n dood gemaakt is.. ;) Afgezien daarvan wil ik je nog even bedanken voor 't posten van deze interessante informatie, ben namelijk weer wat wijzer geworden omtrent dit.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...