Jump to content
ERRWINS

Star Wars fans opgelet!


De nieuwe film van Star Wars is op dit moment hét gesprek van de dag en als je alle episodes hebt gezien, dan moet je natuurlijk deze ook gaan kijken. Modder KAFAROS dacht dat ook, maar wou een stapje verder. Hij speelt, net als ons, heel graag GTA V en wilde dit laten samengaan met Star Wars. Hij heeft een mod gemaakt waarbij je rond kunt vliegen in de Millenium Falcon en de Star Destroyer. Hoe vet is dat? Wel handig om erbij te vertellen dat wanneer je deze mod geïnstalleerd hebt, je niet Online moet gaan. Dan wordt je namelijk geband, en dat willen we natuurlijk niet!

Bron: PC Gamer en Power Unlimited

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Deze video komt me vagelijk bekend voor.. Maar persoonlijk vind ik 't lelijk eruitzien, je kon zowaar 't interieur niet zien. :t Die 'ruimteschepen'

vliegen in Star Wars ook vele malen sneller, dan doel ik voornamelijk op die gigantische schip dat boven Los Santos hing. Ach, het is aan de andere kant best wel knap dat ze het na probeerden te bootsen.

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De Star Wars-games zijn ook niet meer wat ze geweest zijn..

De laatste Battlefront was ronduit kut, de Jedi Knight- en Fore Unleashed-series zijn al lang in het bejaardetehuis ondergebracht en 1313 is in haar geheel geannuleerd..

Om nog maar te zwijgen over de moord die Disney gepleegd heeft op het EU.

SW is simpelweg niet meer wat het geweest is, de nieuwe film is ook een tegenvaller.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

SW is simpelweg niet meer wat het geweest is, de nieuwe film is ook een tegenvaller.

ik ben zaterdag naar de film geweest, prima film hoor, beter dan de CGI crap van de prequels, enigste minpuntje is dat ze de complete verhaallijn van deel 4 gepakt hebben. maar wel leuk verbeterd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...