Jump to content

De GTA Top 40 - Vragen topic


Bassieboy35

Recommended Posts

Damn, je post was op dit vlak nogal dubbelzinnig, dus legde ik het voor mij meest voordelige manier uit :clown:

Voor het gemak ook even in het Stemtopic gemeld, bedankt voor je vraag!

Stemmen kan maar tot en met 31 december 2015 23:59 dus doe het snel!
Als ik al die nummers nog eens wil luisteren voor ik m'n stem uit breng, red ik dat niet voor die datum :puh:

Maar goed ook dat ik niet de moeite heb genomen om linkjes naar alle nummers te plaatsen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar goed ook dat ik niet de moeite heb genomen om linkjes naar alle nummers te plaatsen. knipoog.gif

Wou ik net gaan vragen of je ..... puh2.gif

Top topic, man! Zitten echt pareltjes tussen. Zal eens kijken of ik een top 10 kan maken smile3.gif

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk initiatief, ben benieuwd of er iets anders uitkomt dan de vorige keer dat zoiets georganiseerd werd. Dank voor de credits ook.

Wordt wel interessant hoe de nummers uit V gaan scoren :)

Het idee is hetzelfde, alleen de titel is verschillend. Men kan niet alles weten wat er in het verleden is georganiseerd. Beetje jammer dat je nu over credits gaat beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog wel naar de GTAVisie Songfestival Contest gekeken voordat dit idee online kwam. Naar mijn idee staat dit idee ver genoeg weg van die contest. Hier gaat het meer om de fun, niet om een beperkte lijst, niet om een winnaar, niet per se om een nummer 1, maar om een hitlijst. Ik zou daarvoor eerder de credits naar de Nederlandse Top 40 moeten geven. Maar goed, dat is mijn mening. Als jij graag credits wilt, kan je ze krijgen. Ik vind de credits niet belangrijk.

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha keuzes blijven lastig, kan ik mij voorstellen. Alleen om 40 nummers in te zenden zou niet voor iedereen op gaan, kost te veel moeite en kiezen wordt er ook niet makkelijker van. :puh:

Bedankt allemaal al voor jullie stemmen overigens! Er kan al een top 40 gemaakt worden met deze inzendingen, maar om toch een beter beeld te krijgen zijn er zeker nog stemmen nodig om er echt een 'representatieve' lijst van te maken. :)

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha keuzes blijven lastig, kan ik mij voorstellen. Alleen om 40 nummers in te zenden zou niet voor iedereen op gaan, kost te veel moeite en kiezen wordt er ook niet makkelijker van. puh2.gif

Bedankt allemaal al voor jullie stemmen overigens! Er kan al een top 40 gemaakt worden met deze inzendingen, maar om toch een beter beeld te krijgen zijn er zeker nog stemmen nodig om er echt een 'representatieve' lijst van te maken. smile3.gif

Was dan ook sarcasme lieve schat ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...