Jump to content

san andreas in windows 10


DDT Dorus

Recommended Posts

pas heb ik mijn pc (dell xps27 2013) geupgrade naar windows 10

nu heb ik sa geinstalleerd (dvd uit de winkel), en heb een probleem met de muis,

deze reageert wel in het menu (omhoog en omlaag scrollen, maar de buttons werken niet

in het spel zelf reageerd de muis helemaal niet

ik heb geprobeerd de compabiliteitmodus omlaag te zetten, dit werkt niet meer hetzelfde als in w7 er is geen tab compabiliteit meer bij de eigenschappen van de snelkoppeling.

via via kwam ik toch in een ander menu terecht en kon ik vista 2 xp3 of 7/8 selecteren, maar geen w98 meer..

bij alle versies het zelfde probleem.

iemand nog een tip?

alvast bedankt!

Bewerkt: door DDT Dorus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit nog hetzelfde werkt op Windows 10, maar GTA SA (in ieder geval in combinatie met SA-MP) geeft heel vaak problemen met hyperthreading, of gewoon met multicore processors in het algemeen. Je zal even uit het spel moeten gaan d.m.v. Alt-tab. Daarna open je het taakbeheer en zoek je het proces (niet de taak) van GTA SA. Daar klik je met rechts op en vervolgens kies je voor Affiniteit instellen. Daarna vink je alle cores uit behalve een, bv. core 0. Nadeel is dat je dat iedere keer moet doen als je wilt spelen. Misschien is er een scriptje voor, dat weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...