Jump to content

Verwijderen van vervelende popup


Dexist

Recommended Posts

post-6602-0-58011000-1451059828_thumb.png

Hey ik krijg de laatste tijd steeds deze melding op mijn mobiel wanneer ik op het forum surf. Voor zover ik weet krijg ik deze melding alleen bij de gtaforum.nl site. Vaak bij het switchen tussen de mobiele en desktop versie. Nou is het een vrij onschuldige 'popup' zolang ik er niet op in ga, maar het is wel irritant. Weet iemand hoe ik dit, mocht het mogelijk zijn, weg kan halen?

Zit op nieuwste versie van Android en met nieuwste versie van Chrome. En deze popup dus alleen nog maar op deze site gekregen.

Dus ik hier iets tegen te doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook vrij vaak last van, maar niet alleen als ik rondom de pagina's van GTAGames zit te browsen. Wanneer ik via de Facebook-app een link wil openen - die verder geheel onschuldig is, zoals NU.nl - overkomt het mij soms ook. Ontzettend vervelend inderdaad, want het belemmert me in z'n geheel van het browsen en het komt de hele tijd terug, ook wanneer ik het opnieuw probeer...

In het verleden heb ik een keer op Facebook een bericht van de Nederlandse politie gezien, die de mensen er op attendeerden dat ze niet op de advertentie in moesten gaan. Uit de reacties op dat bericht bleek dat er vrij veel mensen waren die hier ook last van hadden. Verder werd er geen oplossing geboden, volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht: het zal vast alleen bij mij gebeuren en laat ik er maar niet over beginnen. Heb hier met regelmaat last van en nooit ergens anders dan op gtaforum. Het vervelende is dat mijn telefoon bij deze pagina begint te trillen en niet ophoudt totdat ik het tabblad afsluit, want een pagina teruggaan werkt niet :N

+ Een scan op malware levert niks op.

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Al een verse install van Android geprobeerd ?

Yup. iig gereset naar fabrieksinstellingen.

Maar in ieder geval 'gelukkig' dat er meer mensen mee zitten, ligt het niet direct aan mijn telefoon.

Ik dacht: het zal vast alleen bij mij gebeuren en laat ik er maar niet over beginnen. Heb hier met regelmaat last van en nooit ergens anders dan op gtaforum. Het vervelende is dat mijn telefoon bij deze pagina begint te trillen en niet ophoudt totdat ik het tabblad afsluit, want een pagina teruggaan werkt niet nope.gif

+ Een scan op malware levert niks op.

Ah ja die krijg ik ook soms, zeer irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht: het zal vast alleen bij mij gebeuren en laat ik er maar niet over beginnen. Heb hier met regelmaat last van en nooit ergens anders dan op gtaforum. Het vervelende is dat mijn telefoon bij deze pagina begint te trillen en niet ophoudt totdat ik het tabblad afsluit, want een pagina teruggaan werkt niet :N

+ Een scan op malware levert niks op.

Zelfde hier.

Laatst nog Joriz een PB gestuurd hierover maar die zei dat het waarschijnlijk aan mij lag. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg die onzin de laatste tijd ook vaker. Ik had mijn telefoon al eens hard gereset en daarna gerooted.

Deze reclame krijg ik echter niet maar wel een zeer irritante want die popup laat me hele mobiel trillen alsof er gebeld wordt en kreeg de popup dat ik een iphone 6S kan winnen.

Yeah right... Het ligt aan de mensen die ads maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb hetzelfde. Bij veel sites. Ook sites zoals Mediamarkt, nu, Bax-shop en andere fora. Schijt irritant :t Telefoon begint te trillen en stopt pas met trillen als ik het tabblad of chrome sluit. Heb dit ook met de standaard Android browser. Dat het aan mijn telefoon ligt betwijfel ik aangezien ik dat al heb sinds het begin.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb (gelukkig :D) nergens last van. Wellicht komt 't doordat ik een Windows Phone gebruik, óf omdat ik nooit op 't internet zit met m'n telefoon.

Maar hoe dan ook ben ik erg opgelucht dat ik géén last heb van die bende. Is er bijvoorbeeld geen Adblock die zulk soort hinderlijke

advertenties blokkeert? Dat wil misschien ook nog wel helpen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vriendin en ik hebben hier ook last van, ik heb het al een paar maanden en zij sinds een paar weken.

Het ligt dus niet aan het forum, het is waarschijnlijk een lek in android? Ik zit op lollipop en mijn vriendin op kitkat dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...