Jump to content

Verwijderen van vervelende popup


Dexist

Recommended Posts

Liever niet, aangezien het forum online blijft dankzij de inkomsten die Joriz krijgt van de advertenties.

Aan die paar adblockers zal het echt niet afhankelijk zijn..

Toen ik nog Android had, gebruikte ik een app zoals deze. Deze zoekt de app die dit soort reclame verspreid, en daarna kun je hem verwijderen. Een adblocker hielp ook, maarja het soms werkte het ene en soms het andere. En heel soms moest ik me telefoon zelfs helemaal herinstalleren.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Liever niet, aangezien het forum online blijft dankzij de inkomsten die Joriz krijgt van de advertenties.

Aan die paar adblockers zal het echt niet afhankelijk zijn..

Toen ik nog Android had, gebruikte ik een app zoals deze. Deze zoekt de app die dit soort reclame verspreid, en daarna kun je hem verwijderen. Een adblocker hielp ook, maarja het soms werkte het ene en soms het andere. En heel soms moest ik me telefoon zelfs helemaal herinstalleren.

We zullen zien, heb die app even geïnstalleerd, nu wachten dat ik die popup weer krijg .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Is er al iets meer bekend of dit? Krijg het sinds kort weer, en echt alleen op deze site, in zowel de mobiele versie als op de desktop versie op mijn mobiel.

Is het misschien mogelijk dat bepaalde advertenties op deze site er verantwoordelijk voor zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals door anderen al aangewezen ligt het niet alleen aan deze site. Op de een of andere manier duikt deze ongewenste reclame regelmatig via een nieuwe site op in het advertentiesysteem dat wij en een heleboel andere sites ook gebruiken. De website uit de screen in de openingspost is naar aanleiding van dit topic destijds ook geblokkeerd, naast een ander adres dat persoonlijk was gemeld. Irritante advertenties kunnen nog altijd gemeld worden, want ondanks dat we nu eenmaal afhankelijk zijn van advertentie-inkomsten, willen we jullie natuurlijk ook een prettige ervaring op het forum bieden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ah top :tu:, waarschijnlijk kreeg ik hem daardoor ook een tijd niet, tot vandaag(of het is net een iets andere URL). Ik had deze keer geen screen genomen maar zal even de URL noteren als ik de pop-up weer krijg en het doorspelen aan jullie

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Zoals door anderen al aangewezen ligt het niet alleen aan deze site. Op de een of andere manier duikt deze ongewenste reclame regelmatig via een nieuwe site op in het advertentiesysteem dat wij en een heleboel andere sites ook gebruiken. De website uit de screen in de openingspost is naar aanleiding van dit topic destijds ook geblokkeerd, naast een ander adres dat persoonlijk was gemeld. Irritante advertenties kunnen nog altijd gemeld worden, want ondanks dat we nu eenmaal afhankelijk zijn van advertentie-inkomsten, willen we jullie natuurlijk ook een prettige ervaring op het forum bieden. smile3.gif

Kwam hem weer tegen laatst, nu met deze URL's: eentje die anders is dan voorheen en nog een keer dezelfde maar misschien met een iets andere URL.

safe.androidsafey.com
-
http://oloooo.com/xiao/old/index.html#

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...