Jump to content
ERRWINS

GTA V grafisch op ultra realistisch!


YouTuber Kryton heeft een paar grafische mods los gelaten op GTA V en dat ziet er heel indrukwekkend uit. R☆hancer Photorealism Mod is een mod waarbij je het maximale, op grafisch gebied, uit GTA V kunt halen. Het vergt wat oefening en wat kennis van de instellingen, maar wanneer je het eenmaal goed beheerst, krijg je beelden zoals deze. Verder heeft hij nog een aantal mods gebruikt voor o.a. het water en bloed. Natuurlijk dien je ook over een ijzersterke PC te beschikken, anders is je fps (frames per second) bijzonder laag, met als gevolg haperende beelden.

Kryton heeft het volgende in zijn PC:

  • i7 4770k @ 4,0 Ghz
  • GTX 780ti Superclocked
  • 16 GB Ram

Hiermee speelt hij GTA V, met deze grafische hoogstandjes, met 40-60 fps op ultra.

Wat vind je van deze beelden, en ga je de mod zelf gebruiken? Laat het ons weten in een reactie.

Bron: YouTube

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Sodeju, in de eerste instantie dacht ik dat 't in real-life was. Zo zie je het maar wéér wat modificaties met 'n spel kunnen doen. Desalniettemin ben ik sowieso niet van plan om deze fantastische mod te downloaden gezien m'n PC niet weggelegd is om 'zware' games op te kunnen spelen..

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Normaal ben ik niet echt van de mods en wil ik m'n game altijd zo veel mogelijk modvrij houden, maar dit ziet er echt goed uit en ga ik zeker downloaden als ik m'n nieuwe pc in elkaar gezet heb.

Wordt je met deze mod niet gebant in Gta Online?

Hier ook een vs filmpje:

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn ervaring met dit soort mods zijn meestal problemen en crashes of me spel werkt opeens niet meer.

Is het klik download installeer en gamen,?? of is het klik download installeren mapje zus mapje zo enzovoort? en dan $^$@#* Werkt niet !!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat is "ultra" precies? Zijn de Advanced Settings ook op Ultra of uit? Voor zover ik weet, hapert het spel hevig als de Advanced Settings op ultra staan.

Ik heb een soortgelijke PC:

i7-4770@3.4GHz

Asus GTX780 Direct CUII

16GB RAM

GTAV draait in ieder geval constant 1080p60 met mixes van high en vhigh settings en Advanced settings uit.

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...