Jump to content

missie online start niet


SmokingBiggi

Recommended Posts

Verschillende missies willen na de christmas DLC niet meer opstarten online. Ik merk dat andere spelers dit nog hebben. Missies zoals chopchop van ron en los santos connection doen het niet. Heeft iemand misschien hier een geldige verklaring voor? Vooral hatelijk dat het de 2de x is dat dit gebeurd. Vorige x was ook tijdens een verlof/feestelijke periode..

Link to comment
Delen op andere websites

PS4... hoe verander ik DNS? Ik denk niet dat het daar aan ligt. Ik vroeg online via headset of nog mensen deze problemen hebben en er waren er nog enkelen. Dit is nu al sedert kerstdag aan de gang...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit gevonden:

PlayStation 4

From the PS4 Menu (XMB), scroll right to Settings > Network > Set Up Internet Connection > Select either Wi-Fi or LAN cable (Wired)

Wi-Fi: Custom > Select Network > Enter Password (automatically saved if you are already using this network) > IP Address Settings (automatic) > DHCP Host Name (Do Not Use) > DNS Settings (Manual)

LAN (Wired): Custom > IP Address Settings (Automatic) > DHCP Host Name (Do Not Use) > DNS Settings (Manual)

From there, enter the Primary DNS as "8.8.8.8" and the Secondary DNS as "8.8.4.4"

Next > MTU Settings (Automatic) > Proxy Server (Do Not Use) > Test Internet Connection

*If the above DNS server does not resolve the issue, try the following server instead:

Primary DNS: 208.67.222.222

Secondary DNS: 208.67.220.220

Bron: http://www.hulu.com/help/articles/23312758

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...