SmokingBiggi Geplaatst: 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2015 Verschillende missies willen na de christmas DLC niet meer opstarten online. Ik merk dat andere spelers dit nog hebben. Missies zoals chopchop van ron en los santos connection doen het niet. Heeft iemand misschien hier een geldige verklaring voor? Vooral hatelijk dat het de 2de x is dat dit gebeurd. Vorige x was ook tijdens een verlof/feestelijke periode.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 29 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2015 Blijven ze hangen bij het laden of heb je ze niet in je jobslijst staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SmokingBiggi Geplaatst: 30 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2015 Blijven gewoon hangen bij het laden. Kom zelfs niet aan de lobby toe. Had van 1 persoon bevestiging dat hij hetzelfde probleem had... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 30 december 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2015 (bewerkt) Waar speel je op? Wat je misschien kan proberen is je DNS veranderen naar 8888 8844 Bewerkt: 30 december 2015 door Tommie59 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SmokingBiggi Geplaatst: 3 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2016 PS4... hoe verander ik DNS? Ik denk niet dat het daar aan ligt. Ik vroeg online via headset of nog mensen deze problemen hebben en er waren er nog enkelen. Dit is nu al sedert kerstdag aan de gang... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2016 Ik heb dit gevonden: PlayStation 4 From the PS4 Menu (XMB), scroll right to Settings > Network > Set Up Internet Connection > Select either Wi-Fi or LAN cable (Wired) Wi-Fi: Custom > Select Network > Enter Password (automatically saved if you are already using this network) > IP Address Settings (automatic) > DHCP Host Name (Do Not Use) > DNS Settings (Manual) LAN (Wired): Custom > IP Address Settings (Automatic) > DHCP Host Name (Do Not Use) > DNS Settings (Manual) From there, enter the Primary DNS as "8.8.8.8" and the Secondary DNS as "8.8.4.4" Next > MTU Settings (Automatic) > Proxy Server (Do Not Use) > Test Internet Connection *If the above DNS server does not resolve the issue, try the following server instead: Primary DNS: 208.67.222.222 Secondary DNS: 208.67.220.220 Bron: http://www.hulu.com/help/articles/23312758 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.