Jump to content

Ik ken de map uit mijn hoofd


Bassieboy35

GTA V Map  

33 leden hebben gestemd

  1. 1. In hoeverre ken jij de GTA V map?

    • Totaal niet.
      2
    • Redelijk, ik weet waar ik bepaalde belangrijke punten kan vinden.
      23
    • Ik ken ieder steegje uit mijn hoofd.
      8
    • Anders, ...
      0


Recommended Posts

500px-V.png

Ook vandaag is het weer tijd voor een stelling. We zijn inmiddels ruim twee jaar verder met GTA V. De grootste map in de GTA geschiedenis hebben we nu al geruime tijd dus kunnen bewonderen, maar is dat ook genoeg om de gehele map uit je hoofd te kennen?

Ik ken de gehele map om eerlijk te zijn nog niet uit mijn hoofd. Dat komt waarschijnlijk omdat ik niet zoveel uur aan het spel versleten heb. De kernpunten kan ik in ieder geval wel vinden, als ik bijvoorbeeld naar een van de vliegvelden wil dan weet ik de weg wel uit mijn hoofd. Voornamelijk de hoofdwegen ken ik uit mijn kop, maar ik ben sowieso nog niet langs ieder steegje van de map gegaan.

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Uuuh zeer zeker niet. Niet genoeg voor gespeeld en daarbuiten toch wel erg groot. Buiten dat is er nu navigatie en dan onthoud ik het toch minder. In SA moest ik in het begin de map regelmatig openen om te kijken hoe ik het best kon rijden. Dan leer ik het vanzelf. Nu heb ik een bepaalde gemakzucht met mijn navigatie, wat ik overigens IRL ook behoorlijk heb. :clown:

Maar vind het echt niet erg. Altijd nieuwe plekken te zien. Al vind ik eigenlijk bepaald me gebieden groot en uitgestrekt, maar een klein beetje eentonig, dus voel ook niet de behoefte om alles helemaal uit te pluizen. Maar ook alleen de stadjes/dorpjes ken ik al niet, dus altijd wat nieuws te beleven. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Jup, ik ken zowaar iedere plekje uit m'n hoofd. Maar dat komt voornamelijk doordat ik GTA V in vergelijking tot de andere GTA's kapot heb

gespeeld.. Zelfs de meest afgelegen locaties zitten bij mij vers in 't geheugen. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste achievement die ik gehaald heb in GTA V is San Andreas sightseer. De achievement voor het verkennen van de hele map. Met een helikopter over elke stukje onverkend dor gras vliegen om 'm binnen te kunnen halen. :7

In de kleinere dorpjes kan ik me prima navigeren, maar Los Santos zelf is nog altijd een puinhoop. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel even terug dat ik heb gespeeld maar ik kan met enige zekerheid zeggen dat ik de hele map ken. Soms zijn er wel even momentjes waar ik twijfel, maar ik kan eigenlijk zonder map ook spelen. Het stuk dat ik het minste ken is wellicht Mt Josiah, tussen Raton Canyon en Lago Zancudo. Er is ook niets op of rond die berg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken de map praktisch wel uit mijn hoofd. Er zijn alleen twee stukjes waar ik vaak nog wel eens de verkeerde afslag weet te pakken op de snelwegen. Daar bij LSX en East LS. Verder ken ik Grapeseed ook niet zo heel goed, geen ingewikkeld plekje, maar heb het idee dat ik er haast nooit kom.

Daarnaast maakt die GPS je inderdaad wat gemakzuchtig en al helemaal sinds je met het interactiemenu de route kan opstellen waardoor pauzeren ook niet meer nodig is :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken de weg wel redelijk. Maar nog vaak genoeg dat ik totaal nieuwe dingen zie. De snelweg en hoofdwegen zijn allemaal gesneden koek. Maar achterafweggetjes en buiten Los Santos zelf ben ik absoluut nog niet overal geweest. Heb nog altijd het plan om eens een poos geen missies en alles te gaan doen, maar gewoon rondtouren en kijken wat er allemaal is.

Link to comment
Delen op andere websites

In tegenstelling tot die van eerdere GTA's ken ik deze nog lang niet uit m'n hoofd. De doorgaande wegen ken ik wel zo'n beetje, maar verder niet hoor. In de bewoonde wereld ben ik overal wel geweest, maar verder kent mijn map nog een hoop blinde vlekken. Komt wellicht ook een beetje door de opzet van de game; in eerdere GTA's kreeg je ook niet meteen de gehele map tot je beschikking, en leerde ik door de missies te spelen steeds meer van de map kennen. Zeker in GTA IV was dat zo; je begint in Broker, dan komt Dukes er bij, dan verplaats je naar Bohan, etc.

Taxi's gebruik ik echt zelden, de metro wil ik nog wel eens gebruiken. Wat dat betreft ben ik toch voorstander van eigen transport, en de fiets vind ik bijvoorbeeld ideaal om de map te verkennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...