Jump to content

Bugg in de vliegschool


tiger_97nl

Recommended Posts

Ik heb sinds een paar dagen gta san andreas voor de ps3 maar nu ben ik bij de vliegschool en loopt hij steets vast en moet de playstation weer uit of de schijf er uit iemand enig idee hoe dit te verhelpen is want zo kom ik niet veder met de storyline.

mvg

tiger_97nl

Bewerkt: door tiger_97nl
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, vervelend probleem :(

Ik heb geen ervaring met de ps3 versie, maar heb wel een beetje het net afgespeurd naar soortgelijke voorvallen en het schijnt dat de Flight School inderdaad het spel laat freezen bij heel wat mensen. Dit gebeurt meestal bij de derde les. (Overigens lees ik dat dit spel op last-gen een gigantische hoeveelheid aan freezes veroorzaakt :blauw:)

Wat voor sommigen heeft gewerkt, is om even een andere activiteit in de omgeving te starten. Het is voor mij lang geleden dus ik weet het ook niet meer zo goed wat ja kan gaan doen in de buurt, wellicht de Burglar missie in LasVenturas of een challenge bij het stadion.

Iets anders wat je zou kunnen proberen en voor sommigen heeft gewerkt is direct met het starten je X-knop blijven smashen om het introductiefilmpje over te slaan en zo het vastlopen te voorkomen.

Ik duim voor je.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...