Jump to content

[V] Pimp My Ride - Hoofdtopic


ERRWINS

Recommended Posts

1zz0xgk.png

Welkom bij de tweede editie van Pimp My Ride!

Grand Theft Auto V biedt geweldige tuning opties, vooral sinds de Lowrider-update beschikbaar is. Met al die tuning-opties kun je een unieke wagen maken en die wil je natuurlijk laten zien aan de wereld, of tenminste aan het forum. Dankzij deze contest kun je er ook nog eens wat mee winnen. Naast eeuwige roem, krijg je ook een mooie badge die je op je profiel kunt dragen. Daarnaast gaat het natuurlijk om het plezier en jullie creativiteit.

Hoe gaat het in z'n werk?

De contest biedt drie rondes met elk een eigen thema. Tijdens deze rondes is het de bedoeling dat jullie een auto pimpen wat binnen dit thema valt. Het is de bedoeling dat jullie een SnapMatic maken van hoe de auto er eerst uitzag en hoe de auto er nu uitziet. Deze foto's stuur je naar mij via een privé bericht. Wanneer alle foto's binnen een bepaalde datum binnen zijn, komt er een stemtopic. Deze blijft drie dagen open. Na deze drie dagen, blijft de winnaar van die ronde nog even geheim. Zo gaan we alle drie rondes door, totdat alle uitslagen bekend zijn en we een winnaar hebben.

Zijn er ook nog regels?

Natuurlijk zijn er regels, anders zou het een warboel worden. De regels zijn:

  • Het is verplicht om minimaal twéé duidelijke foto's in te leveren.
  • Cheats, hacks, mods of glitches zijn niet toegestaan tijdens het pimpen van je voertuig.
  • Je mag maximaal 4 foto's inleveren per voertuig.
  • Je mag tijdens de stemrondes niet op je eigen voertuig stemmen.
  • Elke vorm van fraude kan resulteren in diskwalificatie.

Oké, ik doe mee! Waar kan ik me opgeven?

Dat is het leuke, je hoeft je niet op te geven. Heb je zin om mee te doen, dan stuur je eenvoudig een privé bericht met daarin jouw creatie. Dit geldt voor alle rondes. Je maakt natuurlijk meer kans om te winnen als je alle rondes meedoet. De contest begint op maandag 4 januari 2016, dus laat je creatieve kant zien en doe mee!

Topic overzicht:

Het kan zijn dat een aantal links nog niet werken. Dit komt omdat deze topics nog niet bestaan.

Mede mogelijk gemaakt door: @PrioX

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...