Jump to content

GTAForum Awards 2015 - De uitslag!


Thundercover

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    2

  • Thundercover

    1

  • NickOwnage

    1

  • 3L1077

    1

Winnaars, van harte gefeliciteerd Applaus.gif

Verder wil ik de (mede-)organisatoren bedanken voor de goede organisatie, alle leden die hun stem hebben uitgebracht, Bas voor de muziek en degenen die er gisteren in de chat bij waren voor het deelnemen aan een geslaagde avond.

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd aan alle winnaars en bedankt aan diegenen die op mij hebben gestemd voor de award van "Beste Trilogy kenner". Na mijn niet super actieve jaar kan ik gerust zeggen dat deze award vrij onverwacht is, maar ik ben uiteraard erg blij dat ik hem in mijn prijzenkast kan plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites



Even serieus... ik ben in het echt vaak somber en timide, vooral in grote groepen voel ik me vaak erg ongemakkelijk en wil ik weg. Ik heb een soort Eeyor-uitstraling zeg maar. Het feit dat jullie me op het forum al vier jaar lang als beste Sfeermaker verkiezen is dan ook een waardering dat voor mij veel betekenis heeft. Heel erg bedankt. :)

Maar goed, het blijft natuurlijk een award met een knipoog; sfeermaken is immers geen competitie. Iedereen die zich bij onze community schaart is een sfeermaker en er zijn veel online fora te vinden die qua sfeer nog wat GTAForum kunnen leren.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...