Jump to content

GTA V kopen of niet?


luse.janssen

Recommended Posts

Hallo, ik twijfel heel erg of ik gta v moet kopen. Ik heb het spel namelijk al een keer gehad op de ps3. Maar speelde het nauwelijks, nu heb ik de ps4 en veel vrienden spelen online, wat overigens veel beter werkt op de ps4. Dus lijkt het me leuk om te hebben, alleen ben ik wel ergens bang dat ik het niet veel ga spelen, en daarmee mijn geld verpest. Ook heb ik de ps4 nog niet zo lang, en ben daarom bang dat ik nu al te snel veel spellen koop... Raden jullie het aan of niet?

Bewerkt: door luse.janssen
Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad het wel aan.. Alleen dan niet persé voor de online modus. Die vind ik zelf namelijk echt brak en saai.

Als je GTA V echt wil kopen voor jezelf dan kan je hem beter kopen voor de PC omdat daar ook zat mods voor beschikbaar zijn, zo verveel je je niet zo snel.

Maar om even terug te komen op de vraag, ja. ik zou hem wel kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad het wel aan.. Alleen dan niet persé voor de online modus. Die vind ik zelf namelijk echt brak en saai.

Als je GTA V echt wil kopen voor jezelf dan kan je hem beter kopen voor de PC omdat daar ook zat mods voor beschikbaar zijn, zo verveel je je niet zo snel.

Maar om even terug te komen op de vraag, ja. ik zou hem wel kopen.

Okay, ik zie nu in de store een aanbieding (ik wil JUIST graag online), voor 46 euro met 1.750.000 shark card online... heb ook nog wat bonnetjes liggen die bij elkaar de 45 euro wel halen.. Volgende probleem; ik heb mijn ps4 dus pas net (500gb versie) en heb nog maar 320 gb over... als GTA V daarbij komt 275gb.. Houd ik dat lang vol of denk je dat ik dan over een jaartje meteen al moet uitbreiden? In ieder geval bedankt voor je snelle reactie

Link to comment
Delen op andere websites

Qua GTA V zal je dan goed zitten, maar als je nog meer spellen wilt dan word het misschien krap. smile3.gif

Dat klopt.. Maar als ik GTA eenmaal heb overleef ik het wel met de spellen die ik dan heb.. (hoop ik :puh:)

Maar doen of niet? :{

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht je GTA V willen aanschaffen, schaf dan een schijfje aan en geen digitale versie. Dat bespaard weer schijfruimte.

Oh ja dat is slim, alleen dan komt de volgende twijfel; koop ik het digitaal, krijg ik (januari aanbiedingen) 1.750.000 online money gratis erbij... Koop ik het op een schijfje; minder ruimte in beslag.. Wat is het slimst?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel schijfruimte heeft je ps4? Ik zelf heb 1TB en vind het wel prettig om van digitale aanbiedingen te profiteren. Het is altijd fijn om je ps op te starten en direct uit meerdere games te kunnen kiezen, zo kan ik altijd een spel afkappen als ik er geen zin meer in heb en meteen een ander spel starten zonder mijn warme bed te verlaten :cab: Daarnaast loop je nooit een risico wat betreft een beschadigde CD. Het brengt dus wel enige gebruiksgemak (plus een bijna 2 miljoen $ bonus). Maar met 500GB ruimte zou ik wel twee keer nadenken, al is een HDD upgrade zo duur nog niet dacht ik, +/- 60€?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel schijfruimte heeft je ps4? Ik zelf heb 1TB en vind het wel prettig om van digitale aanbiedingen te profiteren. Het is altijd fijn om je ps op te starten en direct uit meerdere games te kunnen kiezen, zo kan ik altijd een spel afkappen als ik er geen zin meer in heb en meteen een ander spel starten zonder mijn warme bed te verlaten :cab: Daarnaast loop je nooit een risico wat betreft een beschadigde CD. Het brengt dus wel enige gebruiksgemak (plus een bijna 2 miljoen $ bonus). Maar met 500GB ruimte zou ik wel twee keer nadenken, al is een HDD upgrade zo duur nog niet dacht ik, +/- 60€?

Klopt rond de 60 tot 80 euro.. kan je dat eigenlijk laten doen, of moet je het zelf doen?? Want als je het kan laten doen is dat een stuk prettiger. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt rond de 60 tot 80 euro.. kan je dat eigenlijk laten doen, of moet je het zelf doen?? Want als je het kan laten doen is dat een stuk prettiger. :puh:

Ik heb er geen ervaring mee :N Maar ik heb begrepen dat Sony het behoorlijk eenvoudig heeft gemaakt voor haar gamers :Y

PS4-HDD.gif

Meer info/bron

Maar mocht je er niet comfortabel mee zijn om het zelf te doen (dat type van angst ken ik :puh:), zijn er vast wel gameshops die ertoe bereid zijn of misschien een computertechnisch begaafde kennis?

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt rond de 60 tot 80 euro.. kan je dat eigenlijk laten doen, of moet je het zelf doen?? Want als je het kan laten doen is dat een stuk prettiger. :puh:

Ik heb er geen ervaring mee :N Maar ik heb begrepen dat Sony het behoorlijk eenvoudig heeft gemaakt voor haar gamers :Y

PS4-HDD.gif

Meer info/bron

Maar mocht je er niet comfortabel mee zijn om het zelf te doen (dat type van angst ken ik :puh:), zijn er vast wel gameshops die ertoe bereid zijn of misschien een computertechnisch begaafde kennis?

Ziet er inderdaad niet heel moeilijk uit, alleen ik heb dezelfde angst :puh:, dus dat word iemand zoeken dan.. In ieder geval denk ik wel dat ik het ga kopen, al helemaal met die aanbieding! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...