Jump to content

online sessie word verlaten door iedereen


mustafa000

Recommended Posts

Hoi, ik ben na een tijdje weer gta beginnen te spelen. Na wat gespeeld te hebben loop ik tegen het volgende probleem aan. Ik zit in een sessie misschien net maar 5 minuten en iedereen leaved de sessie en ik blijf er in me eentje inzitten.

Wat is hier van de oorzaak en wat de oplossing

Link to comment
Delen op andere websites

Dit ligt waarschijnlijk aan je internet. Wat ik je aanraad is om je DNS code veranderen van 8888 naar 8844. Mag ik trouwens vragen welke console je speelt? Aangezien dit een veelvoorkomend probleem is van de oudere generatie consoles.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het op de ps 4. Dat is de die van google toch als ik het niet verkeerd heb

Dit ligt waarschijnlijk aan je internet. Wat ik je aanraad is om je DNS code veranderen van 8888 naar 8844. Mag ik trouwens vragen welke console je speelt? Aangezien dit een veelvoorkomend probleem is van de oudere generatie consoles.

Na het veranderen van de dsn kom ik veel vaker in een lege sessie.

Daarnaast kan ik nu 10 minuten langer spelen voordat iedereen leaved

>>> Door ERRWINS: Graag in de toekomst de knop 'bewerken' gebruiken. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er sinds deze week ook vaker last van.. Best snel na opstart.. Heb de dns al een tijdje veranderd.. Alle poorten al open staan.. Zou er nog een oplossing kunnen zijn? DMZ misschien?

Hmm alle poorten open staan is niet altijd even veilig toch?

Wat bedoel je precies met DMZ

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel de poorten die voor GTA worden gebruikt.. Dat moet niet zoveel kwaad kunnen toch? DMZ is de demilitarized zone in je router waarbij je het ip-adres van de ps4 als het ware buiten je router om laat draaien.. Heb het eens ergens gelezen als mogelijke oplossing, maar weet niet of het kwaad kan.. Wellicht iemand anders een idee hierover?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dit een tijdje terug ook erg vaak, erg frustrerend.

Gebeurende vooral als ik bijvoorbeeld met zo'n challenge bezig was waar ik dan bovenaan stond, of net gezellig een VIP/bodyguard sessie aan het doen was :-p

Ik heb een paar dagen terug ipv wifi een vaste kabel van router naar PS4 gedaan, sindsdien heb ik het probleem nog niet weer gehad.

Misschien is dat nog een optie als jullie via wifi verbinding hebben, een draad is stabieler.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn ps4 is ook bekabeld.. Het heeft er zoals het lijkt mee te maken dat de router of servers de soms hoge ping niet aan kunnen.. Hoeft niet eens aan jou zelf te liggen, maar kan ook te maken hebben met een persoon in de sessie die een te slechte verbinding heeft met hoge ping.. Sinds 2 dagen heb ik weer nergens last van, dus het zou een verklaring kunnen zijn..

Enige optie die ik nog kreeg is de huidige modem/router in bridge te zetten en een sterke router erachter die de Ping en bandbreedte regelt per device.. Maar dat was geen garantie..

Link to comment
Delen op andere websites

Ook op de pc is het bij mij soms hopeloos... bekabeld en met andere games etc. nooit last, alleen gta.

Al van alles geprobeerd er aan te doen maar helaas :vp:

Als ik een invite only of friends only host (private server dus) is er geen enkel probleem :?

Link to comment
Delen op andere websites

de ps3 zegt: gooi mij weg daarom doe ik zo en koop een ps4.

ik heb ook ps3 al 5 jaar en bij mij gebeurt dat ook steeds.

ik ben 7 maanden niet geweest op gtaforum.nl dus ik ken niemand meer.

grt

Dit heeft niet met de hardware te maken, maar met de internetverbinding.

Het zou de router kunnen zijn, ik heb dit probleem ook gehad maar zodra we een nieuwe router hadden gevraagd had ik geen problemen meer. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, hoogstwaarschijnlijk is het een server-probleem aan de Rockstar kant. Zelf woon ik buiten Nederland en heb hetzelfde probleem. Ook lees ik op andere forums dat het probleem al jaren speelt.. DNS instellingen veranderen helpt niet omdat DNS alleen voor het vertalen van URL's naar IP adressen gebruikt wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...