Jump to content

3L1077 - 2016


3L1077

Recommended Posts

Hey,

Was dit jaar weer toe aan een signature, die ik net zoals vorig jaar weer maandelijks zou kunnen veranderen. Aangezien ik onlangs wat was begonnen met handwriting, leek het me leuk om daar iets mee te doen. Heb dus een hele avond zo'n 100 keer mijn naam geschreven, en dan nog eens 300 keer geprobeerd er in Illustrator iets van te maken. Nee, grapje, maar heb toch veel geprobeerd. Uiteindelijk op dit uitgekomen, maar voordat ik hem 365 onder mijn naam ga zetten, hoor ik graag eerst wat jullie ervan denken...

wD7HRQq.png

Dit is dus zélf geschreven, old-school pen en papier!

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi hoor. Ik zou niet wachten en hem gewoon instellen. Men vind je huidige signature behoorlijk herkenbaar zoals vaak gezegd in Rate de Signature, maar over een paar maanden roepen we over deze dat die herkenbaar en persoonlijk is.

Ik herken er iets cosmologisch in, of mijn ogen bedriegen me, maar ik vind het wel cool.

Van mij krijgt die een dikke:

Tromgeroffel.GIF

een10.png

Link to comment
Delen op andere websites

Mh, ik weet niet exact wat ik ervan moet vinden. :puh: Hij oogt (volgens mij) wat té simplistisch, weet niet of dat doelbewust gedaan is? Maar aan de

andere kant heeft het ook wel wat, voornamelijk omdat niemand zo'n aparte, maar toch enigszins coole stijl gebruikt. Plus het is vrij knap dat je

zo'n creatie op papier kunt zetten, aangezien ik van te voren dacht dat je 't met Photoshop had gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Aha, mijn vraag was ook over de textuur die er in te zien was. Goh, het heeft zeker wel een artistieke flair, maar ik weet niet of het goed past bij de rest van je styling, die doorgaans toch net iets strakker oogt. Het werkt, maar wat kleur zou niet misstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...