Jump to content
ERRWINS

GTA V ontmoet Watch Dogs


gallery_32909_245_231327.png

Fans van Watch Dogs opgelet! Er is een nieuwe mod verschenen voor GTA V. Met deze mod haal je vrijwel alle hack functies van Watch Dogs naar San Andreas en ben je in staat om nóg meer chaos te creëren dan je eigenlijk al kon. Let wel op dat je de mod uit zet voordat je naar GTA Online gaat. De kans dat je gebanned wordt is dan heel groot.

Wapenwiel

De mod brengt naast de hack functies ook een ander aanpassing met zich mee. Zo is het design van het wapenwiel volledig in stijl van Watch Dogs. In plaats van in het midden, zie je het wiel nu rechts en is het wiel wat kleiner dan je gewend bent van GTA V. Ook zie jij je ammo en het batterijniveau van het hack apparaat links onderin, boven de HUD.

Hack functies

In de video worden enkele hack functies gepresenteerd, maar volgens de makers zijn er nog meer. De hack functies die wel gepresenteerd worden zijn onder andere:

  • Stoplichten laten wisselen van kleur en toegang tot de camera
  • Blokkade's maken op de weg
  • Auto hack; Alarm, openen en op slot doen, burnout, gas geven en op afstand besturen
  • Voorwerpen laten exploderen
  • Telefoongesprekken afluisteren
  • Politiescanner afluisteren
  • Pinautomaat geld laten uitspugen

Deze mod bewijst maar weer dat de mogelijkheden eigenlijk oneindig zijn en de modders nog lang niet klaar zijn met GTA V. Ben jij van plan om deze mod uit te gaan proberen? Of heb je een mening over deze mod? Laat het ons weten in een reactie.

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Kwam vandaag een gameplay met commentaar tegen, stond bij m'n aanbevolen. Zag er leuk uit. Ik ga hem niet downloaden, ik ben niet zo van het modden. Geen zin in gezeik met corrupte files enzo. Meestal ben ik een mod na een uurtje toch al weer zat. Mijn game blijft clean. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik game zelf niet op een PC, dus zelf zal ik 'm niet proberen. Er zitten wel leuke features in. Persoonlijk vond ik dat geintje bij de pinautomaat het leukst; eerst tientallen mensen lokken door geld uit te laten spuwen, om vervolgens de boel op te blazen schater.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...