Jump to content
Bassieboy35

Franklin in een motion capture suit?


Shawn Fonteno, voor ons beter bekend als Franklin, postte vandaag op zijn Instagram account de onderstaande foto.

De beschrijving was: 'LOL ......'. Daarmee zullen we het moeten doen. We zien in ieder geval Franklin in een motion capture suit zitten. Dat is een pak dat bewegingen opneemt voor een videospel.

med_gallery_123064_235_48182.jpg

Wat kunnen we hier nou uit concluderen?

Nou, eigenlijk gewoon niets. Het kan simpelweg een foto zijn die dateert uit de tijd van het maken van GTA V of probeert Franklin hier ons toch wat mee te zeggen? Wellicht dat het gerucht van de Liberty City DLC toch een staartje krijgt? Er gingen namelijk geruchten dat Franklin in een eventuele DLC de hoofdrol zou kunnen krijgen. Niets van het bovenstaande is reeds bevestigd. Het is overigens niet de eerste keer dat Shawn Fonteno een beetje mysterieus doet op zijn Instagram account, bij deze foto zien we hem ook in het Rockstar Games gebouw zitten met een motion capture pak. Voor nu betekent het dus nog niets, maar mocht er meer naar buiten komen houden wij je uiteraard op de hoogte!

Bron: Shawn Fonteno Instagram

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hij is wel héél goed in het publiceren van geruchten en speculaties. Daar moet ik hem credits voor geven. Een storyline-DLC? Gaan we Franklin in Online zien? Kan. Het kan allemaal, maar het enige wat Rockstar Games op dit moment kan zeggen is; Soon™.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vind het allemaal maar lang duren. We worden al sinds 2013 gevoed met gta V en dan zo nu en dan een paar uitbreidingen. Ik had liever een hele nieuwe gta gezien.

Call of Duty brengt bijna elk jaar een nieuw spel uit. En voor mij hoeft een nieuwe gta niet persee helemaal te anders te zijn. Ik weet dat bij Call of Duty alles op elkaar lijkt als je het hebt over de engine en graphics. Maar als er nou elke keer gta's uitkomen met dezelfde besturing, graphics, engine en zo en dan alleen de map, voertuigen en verhaallijn anders dan lijkt mij dat ze wel minstens om de 2 jaar een hele nieuwe gta uit zouden kunnen laten komen.Beetje Call of Duty style.

Met andere woorden. Zoals ze Call of Duty wel eens uitgemolken op de markt komt dan vind ik het niet erg als ze dat ook bij gta doen.

Bewerkt: door GTAKevin023

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar heeft die werkwijze niet. Sam Houser en crew maken games waarvan zij heilig overtuigd zijn dat we ze willen spelen, en voor het geld hoeven ze het ook echt niet meer te doen. Ook is het niet te vergelijken, GTA wordt altijd door dezelfde studio's in elkaar gedraaid, terwijl CoD opgedeeld word tussen meerdere studio's.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat bedoel je precies met het is niet donderdag?

Zoals Bassieboy terecht opmerkt kan het een oude foto zijn. Gebruikers van Instagram maken er een gewoonte van om oude foto's op donderdag te posten onder het mom van 'Throwback Thursday', als je wat foto's terugkijkt op zijn page zul je een foto vinden van Franklin die naast CJ zit op een motorkap met de tekst: TBT WHAT DAT GROVESTREEET LIKE NIGGA. TBT staat dan voor Throwback Thursday. Minder populair is 'Flashback Friday'/FBF, die gebruikt hij ook voor een plaatje van GTA San Andreas met de tekst: FBF. ..STRAIGHT OUT OF GROVESTREEET. Hij post met regelmaat oude foto's met TBT ernaast en bij deze niet, dus... puh2.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat bedoel je precies met het is niet donderdag?

Zoals Bassieboy terecht opmerkt kan het een oude foto zijn. Gebruikers van Instagram maken er een gewoonte van om oude foto's op donderdag te posten onder het mom van 'Throwback Thursday', als je wat foto's terugkijkt op zijn page zul je een foto vinden van Franklin die naast CJ zit op een motorkap met de tekst: TBT WHAT DAT GROVESTREEET LIKE NIGGA. TBT staat dan voor Throwback Thursday. Minder populair is 'Flashback Friday'/FBF, die gebruikt hij ook voor een plaatje van GTA San Andreas met de tekst: FBF. ..STRAIGHT OUT OF GROVESTREEET. Hij post met regelmaat oude foto's met TBT ernaast en bij deze niet, dus... puh2.gif

Oh zo :puh: Ja ik weet van eht feit TBT, alleen sie ik dat meestal met Throwback Tuesday :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...