Jump to content

Svenie

Recommended Posts

vcus5u.jpg

Vikings is een Iers-Canadese historische dramaserie uit 2013, gebaseerd op de saga's van de viking Ragnar Lodbrok. De reeks werd geschreven en gemaakt door Michael Hirst voor de Amerikaanse zender History. De opnames gebeurden grotendeels in Ierland. In maart 2013 kende de reeks zijn première op deze zender in Canada en de Verenigde Staten. Eind augustus 2014 was de Belgische première op de Vlaamse zender 2BE. Vanaf januari 2015 werd de serie in Nederland vertoond door de zender FOX.




Tot mijn grote verbazing was er nog geen topic over deze topreeks, bij deze neem ik dus de vrijheid om er eentje aan te maken. Zelf ben ik deze serie een half jaar geleden beginnen kijken en hoewel ik niet meteen verkocht was begon ik halverwege het eerste seizoen echt verslaafd te raken. Het bekijken van de twee opvolgende seizoenen volgde vrij snel en ik kan bijna niet meer wachten tot 18 februari wanneer het langverwachte vierde seizoen van start gaat.

Zijn er nog andere mensen hier die Vikings kijken? Aan diegene die interesse hebben: de serie kan wat mij betreft wedijveren met series als Game of Thrones.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er nog andere mensen hier die Vikings kijken? Aan diegene die interesse hebben: de serie kan wat mij betreft wedijveren met series als Game of Thrones.

Game of Thrones is dan ook verschrikkelijk overhyped. Het is een goede serie, maar heus niet beter dan series als Vikings/The Last Kingdom/etc.

Ik volg Vikings ook al een tijdje, het is imo 1 van de betere series van het moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...