Jump to content

Appartementen verkopen


Femke88

Recommended Posts

Hallo ik wil graag zo een boot en heb nu 5miljoen bij elkaar maar als ik mijn 2 appartementen en 3 garages verkoop kom ik er. Kan ik echt geen 1 appartement en 2 garages verkopen? Wat ben je nog met 2 appartementen als je ook safehouse op boot hebt? Dank

Link to comment
Delen op andere websites

Het verkopen van appartementen is helaas niet mogelijk, het is wel mogelijk om er een kleiner huis of garage voor terug te kopen. Eventueel zou je ook nog auto's kunnen verkopen, maar ik weet niet als je dat het waard vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik twijfel erg hard aan om mijn mooie wagens te verkopen voor boot :) . Ik heb enkele erg mooie wagens in mooi creme kleur als de Zentorno, Tuismo R, Monroe, .... Is zo een luxe jacht wel boeiend? Wie weet wat er volgende update komt

Link to comment
Delen op andere websites

Wat betreft een nieuwe update weten we helaas niets meer dan jij. ;) Zelf heb ik de jacht niet, maar wel op gespeeld bij mijn broer. Het is maar net dat je er voor over hebt. Het geeft wel een coole uitstraling, wat extra boten en een heli. Dat is wel mooi genomen. Enigste is dat je dat je daar wel een flinke stapel geld voor neer moet leggen. Mocht je je huizen willen verkopen (ik weet niet hoeveel geld je hebt) zou je bijvoorbeeld een garage met 10 plekken ervoor terug kunnen kopen. Een overzicht van de garages vind je hier. Zo kan je in ieder geval je voertuigen wel bewaren en kan je het meeste winst maken op de verkoop van je huis. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2 appartementen dus garage en woning en 3 garages, elk voor 10 wagens. Ik zou misschien dan een appartement beter verkopen want ik woon eigenlijk maar in 1 woning he om kledij enzo. Maar verkoop van dat appartement levert amper 150.000 ofzo op. Dit zijn mijn huizen; Del Perro Heights Apt 7 en Eclipse Towers, Penthouse Suite 1 (maar verkeerde interieur genomen :( ) alles is rood en lijkt me wel een bordeel. Garages zijn: 0120 Murrieta Heights , Unit 76 Greenwich Parkway . Sorry ik heb 2 garages, 1 geruild om die penthouse.

Link to comment
Delen op andere websites

Is zo een luxe jacht wel boeiend?

Jazeker... (vind ik tenminste :puh:)

Nog meer sparen zou ik zeggen... o.a. missies en heists (vooral steeds het laatste deel van een heist).

Liefst op niveau difficult natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

En weet er iemand toevallig hoe ik mijn interieur van Eclipse Towers, Penthouse Suite 1 kan veranderen? Ik had rood genomen maar lijkt me wel een bordeel te zijn. Ik zou dan iets casual nemen.

Bewerkt: door Femke88
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt. Ik denk er toch sterk aan om al mijn appartementen te verkopen en enkel garages te houden. Buiten heel zelden kledij veranderen kom ik er niet in. En kledij kan ik veranderen in de jacht toch? Dus misschien appartement verkopen en sparen om die jacht. Heb nu ongeveer 5miljoen. En de jacht mag zelfs blijven staan op dezelfde plaats van mij :) . Maar zal wellicht toch kapitein en barvrouw moeten betalen, maar nu heb ik ook al elke 48minuten ongeveer 375 loonkosten.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt. Ik denk er toch sterk aan om al mijn appartementen te verkopen en enkel garages te houden. Buiten heel zelden kledij veranderen kom ik er niet in. En kledij kan ik veranderen in de jacht toch?

Ja, klopt.

Dus misschien appartement verkopen en sparen om die jacht. Heb nu ongeveer 5miljoen. En de jacht mag zelfs blijven staan op dezelfde plaats van mij :) . Maar zal wellicht toch kapitein en barvrouw moeten betalen

Nee hoor, is gratis.

, maar nu heb ik ook al elke 48minuten ongeveer 375 loonkosten.

Vind je dat veel??? Ja OK, in real life is het veel.

Bovendien krijg je ook vaak (ik weet niet eens hoe vaak) $2000 voor goed gedrag...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...