Jump to content

Beste/mooiste cover GTA III #2


Dotz

Recommended Posts

In navolging van dit topic open ik, met goedkeuring van de lokale moderator, een nieuw topic met betrekking tot hetzelfde onderwerp.

Twee jaar later heeft het onderwerp inmiddels een artikel op WikiGTA gekregen. Zodoende leek het mij beter om een nieuw topic te openen dan het oude te recyclen. Daarmee wordt de discussie eenvoudiger naar een hoger niveau getild en opnieuw onder de aandacht gebracht, om nog maar te zwijgen over het drama dat het aanpassen van polls imo met zich meebrengt, bovendien zou dat een vals beeld geven van de opinie.

Informatie over de covers is te vinden op WikiGTA, voor het gemak plaats ik de covers hier nog eens:

NTSC-cover:

GTAIIIboxart.jpg

Reguliere PAL-cover:

PAL_cover_GTA_III.jpg

Franse & Duitse cover:

Franse_Duitse_cover_GTA_III.jpg

Australische & Nieuw-Zeelandse cover:

III_Box_Art_Australi%C3%AB_Nieuw-Zeeland.jpg

Finse cover:

GTA_III_Finse_Box_art.jpg

Naast de reguliere covers zijn er ter gelegenheid van de 10 Year Anniversary-editie van GTA III ook twee stukken artwork uitgebracht welke gebaseerd zijn op de NTSC-cover en reguliere PAL-cover.

NTSC-variant 10 Year Anniversary-artwork:

GTA_III_10_year_anniversary_1.jpg

PAL-variant 10 Year Anniversary Edition-artwork:

GTA_III_10_year_anniversary_2.jpg

Ten slotte volgen enkele beta-covers die R* vrijgegeven heeft :)

Beta cover 1:

III_Box_Art_Beta_1.jpg

Beta cover 2:

III_Beta_Box_Art_4.jpg

Beta cover 3:

III_Box_Art_Beta_2.jpg

Beta cover 4:

III_Beta_Box_Art_3.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Toch grappig om de evolutie van die cover te zien. Ik vind de Beta Cover 2 wel wat hebben. Hij is niet te druk en laat het een beetje zien wat je van het spel moet verwachten. Vind het trouwens wel leuk zo met die 'scope' op de auto steler gericht. Oh, en hier wordt natuurlijk ook werkelijk de naam 'Grand Theft Auto' uitgebeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Geniaal om die betacovers te bekijken, die zijn allemaal nieuw voor mij. De manier hoe het artwork bij betacover 1 en 2 naar voren komt spreekt me wel aan, totaal anders dan we zijn gewend van de covers van GTA. :Y Ook leuk overigens dat al die losse stukken artwork terugkomen op die Finse cover, als een soort compilatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij had ik weleens gereageerd op een soortgelijke topic, alleen ik weet niet meer welke 't exact was. Anyhow; de Beta-covers waren

(net zoals voor mij) gloednieuw. Dus ik ben van standpunt veranderd én voortaan is de allerlaatste cover m'n favoriet. Dat heeft eigenlijk niet

zozeer een redenen.. De enige die ik tot zover kan verzinnen is dat die cover zó kleurrijk is (dat geldt trouwens evenzeer voor de eerste, hoewel

ik een paar tinten mis).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...