Jump to content
Bassieboy35

Vet: Stunten met een BMX


Hoe verplaats jij je altijd in GTA V? Met de auto? Nou, YouTuber Fishy Dizzle in ieder geval niet. Hij verplaatst zich graag met een BMX. Niet zomaar door simpelweg te fietsen, nee hij stunt er ook nog eens mee! In de onderstaande video zie je stunts waarin hij over railings grind, tegen de muur op rijdt en uiteraard ook veel gebruik maakt van springen. Als je dat zo ziet heb je daar wel wat ervaring voor nodig...



Doe jij het hem na?

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Tof! Ik doe het hem zeker niet na!

Het is al vaker voorgesteld volgens mij maar kunnen we voor dit soort topics geen apart subforum maken waar dan enkel fan media wordt geplaatst? Sinds Bassieboy weer actief is wordt dit forum als het ware overspoeld met dit soort topics.. Niet dat dat niet goed is, ik juich het juist toe. Maar imo dan wel in een apart forum.

En Bassie, je post een GTA:Online video in het GTA V nieuws forum ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Sommige stunts zal ik zeker wel kunnen nadoen (en aangezien ik soms wat rondrijd met de BMX doe ik dat ook vrij vaak), maar uiteraard zijn er veel stunts waar ik gewoon van ga genieten en de moeite niet zal ondernemen ze te recreëren. Altijd leuk, zo'n BMX-montage.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...