Jump to content

Mr. Philips


SpacyColours

Recommended Posts

Hey,

Ik ben bezig om goud te halen in de missie Mr. Philips, maar het lukt me maar niet om één van de benodigde taken voltooid te krijgen. Namelijk dat je alle Lost-members moet neerschieten die wegvluchten. Maar ik heb de missie nu al iets van tien keer gedaan en telkens is het praktisch onmogelijk om ze te pakken te krijgen, aangezien ze zichzelf kunnen wegtoveren als ik even niet naar ze kijk. En omdat ze allemaal ergens anders heen rennen, weten er altijd wel minstens twee te ontglippen.

Heeft iemand hier misschien tips voor? Ik las al iets over prioriteit geven aan de Lost-leden die zich aan de rand van het park bevinden en de leden in voertuigen, maar het gevecht is zo chaotisch dat er moeilijk onderscheid te maken is tussen wie ik wel en niet voor het laatst moet bewaren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nog een aantal keer geprobeerd maar tevergeefs. Wat een slecht gescripte (...)missie. :7 Het ergste is dat je ook geen directe herkansing krijgt.

Hoe hebben anderen van jullie dit gehaald dan? :-(

Nou ja, nu ik weet dat het niet aan mij ligt maar dat het gewoon één grote glitch is, laat ik hem voorlopig maar links liggen. Zonde van de tijd en moeite. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Na de missie zo vaak te hebben gedaan dat ik hem nu zowat met mijn ogen dicht kan voltooien, is het mij uiteindelijk toch gelukt om ze alle vier te pakken te krijgen. Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd te zorgen dat de laatste vier overgeblevenen zich in het midden van het park bevonden, en het ook zo te timen dat ik de laatste "echte" vijand pas vermoorde als ik in de buurt was van de andere vier. Dat is niet bepaald makkelijk, maar na de missie een miljoen keer te hebben gespeeld raak je er wel in bedreven. Dan is het alleen nog maar een kwestie van het blijven proberen, totdat je domweg geluk hebt en het spel eindelijk erkent dat je alle vier de gastjes hebt.

Pff, heb nog nooit zo'n grote bug gezien in een GTA spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee wat hij wil, maar ik heb de solid gold al, die krijg je heel snel. Maar wil uiteindelijk gewoon alles gold en ook alle sidedingen. Dat ik kan zeggen dat ik alles gedaan heb wat in het spel zit :D (story dan, in online zitten te veel dingen die ik gewoon niet leuk vind :) )</p>

Bewerkt: door TrevorP
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...