Jump to content

GTA Vice City Outtakes die al vermeld en ook onvermeld staan.


GTASeriesBeta

Recommended Posts

Welkom, we zijn terug met een nieuwe aflevering van Hot Topic.

Dit is GTASersiesBeta crew Video GTA-Serie richt zich in deze video vervolgen we onze serie over beta en inhoud en verwijderde features in de GTA.

Met deze aflevering gaan we naar een van de meest geliefde steden in alle van GTA wetenschap - in de beroemde stad die bekend staat als Vice City.

Voordat we beginnen, willen we een grote shoutouts aan Vadim_M, Mr.Jago, RARusk, R4gN0r0K, Mr Darkel, TJGM, SpoogerKahk geven en alle spelers die onvermoeibaar graven door bestanden levering Vice City Beta plaats, en het verwijderede an de editor inhoud. Het is dankzij hun dat we nog kunnen zien en spelen Vice City met de meeste van deze inhoud. Oh, en als we iemand vergeten zijn, zet je naam even in de reactie lijst zodat ik je erbij kan zetten.

Maar genoeg met de "Uitje preambule van de Grondwet." aten we aan de slag gaan om de real deal, uitgaande van deze stad.

Vanwege de lage stroom mogelijkheden van de hardware eenmaal daags, bestond uit Vice City twee hoofdgebieden:

Vice City vastland stad en Vice City Beach.ZUzmnCE.jpg

pS8GYdv.jpg

Als we in een van deze gebieden, sommige worden aangebonden in een lage resolutie, en stelt ons in staat om de verschillen tussen deze versie en de laatste te zien. Door het gebruik van deze truc, en ook dankzij de kaart van VCSR onder Sunshine auto's, kunnen we zien hoe de stad is veranderd.

Washington was oorspronkelijk kleiner.qgzmBQ6.png

De gebogen brug tussen Leaf Link en Little Haiti.AUKTFZC.jpg Ik vondt ook geen Hyman Memorial Staduim op de kaart. PQy1jgA.pngDe vuurtoren was ook niet te vinden op de kaart.qroQf3D.jpg

Terwijl Vice Point Mall slechts een voorstedelijk gebied was. Een ander gebied dat veel is veranderd was het vliegveld, waar we de beroemde Ghost Airtraffic konden zien, en de tweede toren.zQdIfll.png De Fort Baxter elk gebied, het was gewoon een deel van de luchthaven met de vierde, en een lange baan, een twee torens en twee loodsen maar niet voor burgers.4aqk4QB.png

Dankzij de ondertiteling en wat audio in het spel bestanden, weten we dat Avery Carrington een missie was in de regio op basis van de Florida Keys, de taak van de zogenmaamde Crocodile toetsen, en was gepland, maar ook deze missie is geschrapt. Waarom dit stukje verwijderd onroerend goed van het spel is niet bekend, maar waarschijnlijk - en dit is slechts een gok - een strook land met een lange brug met veel water, het was niet helemaal goed voor een personage die niet kon zwemmen.

Sprekende karakters, zoals het was in GTA III, Vice City karakters onderging een hoop opstellen van de eerste tekekning aan de definiteve versie die we zien in het spel, van Ricardo Diaz, die werd uitgeroepen tot Fernando Diaz, van Ken Rosenberg4lQ3E6B.png, die ouder zou moesten zijn, Steve Scott lijkt meer op perverse2QDr8w0.png, en Kent Paul werd geboren in het begin als een Engelse man naast de deur soort klassieker. Avery Carrington is niet veel veranderd behavle zijn kledingstijl,HPB32t1.png dankzij een schets weten we dat op een gegeven moment had Rockstar het over Eddie Murphy om de verschijning van Lance Vance te bepalen en misschien zelf om hem uit te drukken in het spel. Er zijn ook schetsen van Tommy Vercetti maar die heb ik helaas niet, maar wel weet ik dat hij meer afhankelijk was van Al Pacino als van Ray Liotta. Het hele spel is een eerbetoon aan Scareface, dus misschien streef Rockstar naar een andere hulde toe te voegen aan Brian De Palma's meesterwerk. Ook andere ontworpen updates van de evolutie van de liefde, BJ Smith, Pastor Richards tonen. Blijf op de partij van symbolen, hierboven genoemde, en audiobestanden, ongebruikt, ik ben ook verschillende telefonische gesprekken met onderander Mercedes, Colonel Cortez, Kent Paul, Phil Cassidy, Ken Rosenberg en Ricardo Diaz. Mercedes was toch een van de meest bizonderste gesprekken via de telefoon.

Phone Call#1

Mercedes: Tommy, its me.

Tommy: Hi Mercides.

Mercedes: Tommy I'm so bored, when we going to have some fun?

Tommy: What do you mean?

Mercedes: I know you're busy fighting and killing and corrupting people but I just want to have some fun. So don't forget about me ok?

Phone Call#2

Mercedes: Tommy, I head you killed Ricardo Diaz.

Tommy: No, there was an unfortunate fire at his mansion. I think he might have burnt to death in his acrylic shirt.

Mercedes: Tommy I'm so proud of you. I knew you weher a real man.

He was an awful trouser stain of a man, you make me so pround to be your friend.

I know you going to be busy trying to take over this town, but don't forget about me, you hear?

Phone Call#3

Mercedes: Tommy, it's Mercedes. I'm lonely, very lonely, baby.

Please come and visit me, immediattely. OK, bye!

Phone Call#4

Mercedes: It's Mercedes. I no longer love you Tommy, I no do.

Honest. Because you're no longer nice to Mercedes.

You no longer treat me like a lady. You ignore me and I hate you. Linsist you come to see me right away! Bye.

Phone#5

Mercedes: Tommy.

Tommy Hi Mercedes.

Mercedes: Het, indeed Mr. Tough Guy. I'm really angry with you Tommy. Never make me hang out with Jezz Torrent again. He is pathetic. Half way though he starts crying about his doggie that died when he was 7 years old and that his mommy neve loved him. And Tommy. He wear a wig and a bra in private. I'm not very happy with you! I'm very, very angry. Goodbye!

Deze audiobestanden laten ons een glimp van die andere missies zien die verwijderd werden in het spel, er was bijvoorbeeld een missie bij Interglobal Films en Steve Scott. En die missie ging over stunts te doen in de stad maar de reden waarom deze geschrapt is is niet duidelijk.

Dankzij een aantal ander bestanden in het spel, en we ween dat deze persoon een soort van zakenman was die voor de politie gevlucht is.9bxQbts.png We betwijfelen geholpen te ontsnappen uit de gevangenis in de hande van Britse troepen tijde de missie "onvermijdelijk", waar we Cam Jones uit de cel moeten lokken. Later in het spel, na de aankoop van actvia, ontvangt Tommy telefoontjes van de Mr Moffat. De test van het gesprek staat op de site bij de Outtakes. Waarom de missie en het karakter verwijderd is is niet bekend. Net als Darkel in GTA 3, ze passen waarschijnlijk niet in het spel vergeleken met andere personages.

De Volgende opdracht die niet gekoppeld is aan een karakter, maar een plaats. Deze houdt in Apartment 3C in Ocean Beach. Blijkbaar op een bepaad moment tijde de ontwikkeling, een missie in opdracht van Sonny gebruikt het appertement als het eindpunt, dat later een safehouse wordt voor Tommy. Terwijl het doel van de missie is onbekend, een beetje fantasie in combinatie met het feit dat Sonny de baas is, en dat al de rommen in de badkamer, suggereert dat is waar Tommy vondt het commando die verknalt werdt in de deal aan het begin van het spel. Misschien dat Tommy doodde de drie mensen, maar het geld bleef vermist. Waarom deze missie verwijderd en waarom Apartment 3C nooit werd gebrukt als safehouse voor Tommy, is ook onbekend. RkpeKVj.png

Wanneer je Sunshine Auto's overkoopt zou Tommy van een onbekent persoon waarvan de naam niet bekend is telefoon krijgen. Hij wilt dat jij voorantwoordelijk gesteld wordt voor finacele onzekerheden, later zegt de persoon waar zijn geld blijft en bij het gesprek daarnaar scheld hij Tommy uit voor "Prick" met de text "Het Vercetti ik zei toch dat je moest betalen jij klootzak" daarnaar krijgt hij nog een telefoontje van hem met de text "Vercetti, you prick pay up!" Ander kenmerken zijn de verwijderde "MC Tommy" outfits - verkrijgbaar in "Howlin Petes Biker Emporium".

Een radiostation genaamd "VCN - Vice City News" werd geknipt, samen met de dialoog van Kenny Loggins, waarschijnlijk een on-air persoonlijkheid voor dit station te oordelen naar het feit dat Loggins werd genoemd als DJ voor "Los Stantos Rock Radio" in GTA 5. Blijven afgestemd op de radio voor een beetje langeri nhet spel bestanden zijn ook zelf iconen voor elk station - met inbegrip van VCN.

Nu, we weten dat je hebt gewacht voor de echte goede dingen - auto's em wapens, Dus hier is de lowdown op die features. Blijkbaar in-game auto's waren oorspronkelijk bedoel om tegenhangers van echte ddegenen zijn. Dit concept wordt duidelijk geïllustreerd als men vergelijkt spel voertuigen met echte.

De Phoenix zou de 1981 Pontiac Firebird.

De Sentenel en Senetinel XS lijken op de BMW 5S E23 en de 1986 M6, De infernus was bijna het zelfde als de Lamborghini Countach, net als de Sabre Turbo was van 1970 Oldsmobile F-85. Maar twee grote voorbeelden zijn riffs op bestaande voertuigen zijn de Blista Compact en de Deluxo. Eerst werd de de Blista gemod naar de Honda Civic CRX, en dankzij een andere Rockstar titel, Manhunt, kunnen we nog steeds genieten van het oorspronkelijke model van de Blista Compact. De Deluxo zou een Delorean DMCA-12.

Politie voertuigen zoals de Enforcer en de Politie auto hadden andere kleuren. De Politie was wit met rode en blauwe strepen. En ze zijn daarnaar verkleurd naar groen en wit. De wapens Styer augustus, de Colt Python, de MP5 en een Imgram Mac 10. Een aantal wapens die je kon gebruiken. Een Taser, een Naailgun en Stapelgun. Er was ook een Traangas granaat in het spel spel zitten net als een mein in de GTA 3 Beta maar de Mein is geschrapt en niet te vinden in de game. In versie 2.01 is de traangas geschrapt in de game Versie 1.40 is op October 2002 uitgebracht de eerst officele release van van Vice City. Versie 3.0 waren 2 gang vriendenlijk.

Een paar nummers zoals Lionel Richie lied "Running with the Night" van de flash FM-radiostation.

GTA Vice City is dus uitgeroepen to de meest geliefde stad van alle GTA series. Zelf vinden veel spelers de Vice City map de leukste van alle. Ondanks dit hebben we nog steeds game-bestanden, complete scripts en tops over verwijderde inhoud, missies in kaart gebracht, gebieden en nog veel meer.

Dit is einde van de beta met outtakes die niet vermeld zijn en sommige wel maar de juiste informatie alleen nog niet.

Meer Hot Topic komt zo snel mogelijk, de jongen van deze site kunnen deze bruikbare informatie toevoegen en updaten.

Met dank aan Jordy. (GTASeriesBeta).

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht je refereren naar deze outtakes, dan heb je inderdaad gelijk. Deze pagina is inderdaad niet up-to-date, maar dat komt omdat we op dit moment GTA V even voorrang hebben gegeven. De lijst zal uiteindelijk wel aangevuld worden, want WikiGTA is immers altijd WIP (work in progress). In ieder geval bedankt dat je ons erop attendeert! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ik ben niet iemand die lastig wilt doen, tevens ben ik ook bereid om het toe te voegen. Ik run zelf eigen webhosting bedrijf. Maar dat ligt aan jullie natuurlijk. Maar even terug te komen ben ik zelf erg fan van Vice City. De besturing op de iPad vindt ik matig want de PC versie is makkelijker. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft 'ie volgens mij per direct van Google Translate afgehaald, aangezien er nogal veel 'foute' zinsconstructies instaan. En vertel is;

wat is 't idee achter dit topic? Veel informatie wat hierin staat was van oudsher al bekend, tenminste, als je dit nog niet wist. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ik ben niet iemand die lastig wilt doen, tevens ben ik ook bereid om het toe te voegen. Ik run zelf eigen webhosting bedrijf. Maar dat ligt aan jullie natuurlijk. Maar even terug te komen ben ik zelf erg fan van Vice City. De besturing op de iPad vindt ik matig want de PC versie is makkelijker. ;)

Als je voor de WikiGTA wilt komen werken, dan mag je een privé bericht sturen naar Joriz. Hij is de eigenaar van de site én het forum. Daarna wordt je sollicitatie in behandeling genomen. En als je aangenomen bent, kun je het allemaal toevoegen. We zijn altijd op zoek naar mensen die de WikiGTA compleet willen maken! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde dit team van wikigta gewoon laten zien dat ze wel wat erbij kunnen toevoegen omdat de outtakes link niet compleet was met dit filmpje, ik gebruik zelf geen translate met de dood eenvoudige reden dat de text van het engels naar nederlands vaak nog slechter is als dit. Dit ik heb puur door het luisteren van de text geprobeerd over te nemen zonder translators. Translators zijn puur voor enkele woordjes. Niet voor texten zoals dit. Maar dat er spelfouten inzitten is mij reeks wel duidelijk en daar draait het niet om, ik wil gewoon laten zien wat er nog bij kan en dit is een aantal ideeën en wat maakt het uit dat ik het van dit filmpje overgenomen hebt. Dit was puur om de mods ervan te laten weten dan hun "outtakes" pagina niet up-to-date was.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt je punt inderdaad gemaakt en ik wil je hiervoor bedanken. Alle inbreng, opmerkingen en dergelijke met betrekking tot WikiGTA zijn van harte welkom. Het enige waar ik het een beetje moeilijk mee heb is het feit dat je in principe simpelweg een video vertaalt hebt en hiervan in je post geen melding of verwijzing hebt gemaakt. Bronvermelding is voor mij erg belangrijk. Mocht je de ambitie hebben om WikiGTA-medeweker te worden dan maak ik je daar graag nog even attent op. Wij schrijven onze teksten zelf, gebaseerd op eigen ondervindingen en research. Video's kunnen uiteraard als leidraad worden gebruikt, maar ze vrij vertalen zoals jij in dit topic hebt gedaan is zeker niet de bedoeling.

Hoe dan ook, nogmaals bedankt voor je inbreng. Aangezien je dit topic voornamelijk hebt aangemaakt om de WikiGTA-medewerkers attent te maken van het feit dat onze VC Outtakes pagina is verouderd neem ik de vrijheid het te verplaatsen naar het WikiGTA forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik schijf normaal texten ook zelf maar dit was simpelweg gewoon zoals ik het noem een Quick update. Ik verbaaste mij daar over de verschillen. Maar goed, nogmaals ben ik het met je eens en je snapt mijn doeleind ook. Misschien waren jullie het vergeten of iets dergelijks en daarom heb ik het geprobeerd te vertalen uit mij zelf zodat jullie ermee aan gang konden gaan officeel het overschijven van text met een copyright mag niet maar toch wilde ik dit wel aan het ligt brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...