Jump to content
Bassieboy35

Red Dead Redemption en DLC's (bijna) speelbaar op Xbox One!


Gisteren tipte @Venzio al het bericht dat Red Dead Redemption nu ook voor de Xbox One te spelen is. Hiervoor heb ik even gewacht totdat dit bevestigd is. Vooralsnog is dit niet bevestigd door Rockstar Games, maar vanmiddag wel door Microsoft. Het spelen van het spel is mogelijk de zogeheten backward compatibility, waarbij het mogelijk is om oudere versies op nieuwe apparaten te spelen. Deze mogelijkheid gebruikt Xbox One om zich te onderscheiden van de PlayStation. Als er verder nog een reden voor achter zit, is niet bekend. Momenteel ligt de mogelijkheid nog even plat, maar Microsoft heeft bevestigd dat ze bezig zijn met het repareren zoals hieronder te lezen is.

gallery_123064_235_20163.jpg

gallery_123064_235_14451.jpg

gallery_123064_235_6488.jpg

Een Microsoft medewerker geeft aan dat ze bezig zijn met het repareren en dat de DLC's ook beschikbaar worden.

Gameplay op de Xbox One

Bron: Venturebeat en GTA Online News Timeline

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het is niet backward compatible als het expliciet compatibel gemaakt moeten worden. Die term doet het te veel eer aan.

Noem je dat niet gewoon "porten"? Backwards-compatible is als er een Xbox 360/PPC emulator komt.

En dat is ook precies wat er gebeurd. knipoog.gif

Op de Xbox One draait een softwarematige Xbox360 emulator. De game die is inweze precies hetzelfde als de 360 variant, wat ze doen is per spel de emulator optimaliseren.

Het is dus niet 1 op 1 backwards compatibel, maar het is zeker geen port. smile3.gif

Het hem overigens nog niet kunnen binnen halen hier.

Toen ik dat probeerde kreeg ik het spel hexic binnen. clown.gif

Edit:

Ah, schijnt dat ze voor nu gedeactiveerd hebben totdat het normaal publiekelijk toegankelijk is. :(

Hij komt er dus binnenkort aan, alleen op dit moment dus niet meer speelbaar...

Bewerkt: door Crypteq

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een van de voornaamste redenen waarom ik nog niet ben overgestapt van 360 naar One is dat ik een aantal spellen heb waarvan ik het eeuwig zonde zou vinden wanneer ik ze niet meer zou kunnen spelen (One erin, is 360 er uit). RDR is er eentje van, dus men is op de goede weg. Nu nog een paar anderen, en deze jongen stapt over.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...