Jump to content

Waarom GTA San Andreas?


OGCJ

Recommended Posts

Hey, ik ben net nieuw op deze forums. Ik zelf vind GTA:SA de beste GTA ooit door de grote map, statistieken en heel het gevoel van het spel opzich (vooral in Los Santos krijg ik echt het GTA gevoel).

Ik vroeg mij af wat jullie zo bijzonder aan San Andreas vinden en waarom :*D

post-144937-0-81909700-1455410623.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA: SA kan ik doen wat ik wil.

Datzelfde geldt ook voor de andere GTA's lijkt me. Maar het bijzondere aan SA is juist dat de map zó gigantisch en spectaculair

is, vanaf de eerste dag toen ik 't spel opstartte wilde ik echter niets anders dan over de gehele map rondrijden. Verder zijn de cheats ook een hele

belangrijke factor waarom ik het spel zolang bleef doorspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA: SA kan ik doen wat ik wil.

Datzelfde geldt ook voor de andere GTA's lijkt me. Maar het bijzondere aan SA is juist dat de map zó gigantisch en spectaculair

is, vanaf de eerste dag toen ik 't spel opstartte wilde ik echter niets anders dan over de gehele map rondrijden. Verder zijn de cheats ook een hele

belangrijke factor waarom ik het spel zolang bleef doorspelen.

De map in GTA V is vele malen groter, hoor :7 Cheats :7Mijn reden is dat alles bij elkaar past en het loopt. Voor mij maken de gangoorlogen het geweldig, dat past ook perfect in de storyline. Het draait om de gang, dat vind ik mooi aan het spel

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

GTA San Andreas is niet mijn favoriete GTA, maar sommige eigenschappen maken SA echt uniek en daarmee aantrekkelijk. San Andreas kent veel locaties die in andere GTA's niet echt terug te vinden zijn, een immense bouwput en bijvoorbeeld Area 51. Daarnaast vind ik het wel leuk dat er kleine plattelandsdorpjes zijn, extra leuk als je gaat touren. Daar is San Andreas immers ook erg geschikt voor. Het is leuk dat er veel exclusieve voertuigen en voorwerpen in het spel zitten. Verder heeft het een goed verhaal, leuke muziek en heeft het veel te bieden.

Link to comment
Delen op andere websites

San Andreas is ook niet mijn favo, maar het is zeker een mooie game. Veel variatie in de missies, veel activiteiten die je buiten die missies kan doen, een grote map met veel variatie in het landschap (de map van V is misschien groter, maar die van SA voelt groter) en nog veel meer. Zoals ik al zei, niet mijn favo, maar zeker een topper.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de twee heren boven mij is GTA SA niet mijn favoriet (dat is namelijk GTA IV). Maar GTA SA was zeker goed. Het had ontzettend veel te bieden en de map was een perfecte GTA map, groot en veel variatie.

Ik was zelf niet zo weg van het verhaal. Maar dat komt meer door het (gang) thema. Veel voertuigen en wapens, en misschien nog wel het belangrijkste: veel cheats. Zoals Big Boss al zei was het niet realistisch en dat maakte het ook wel leuk, mede dankzij die cheats. Heb het zelf op console gespeeld dus ik heb nooit echt kennis kunnen maken met de mods. Maar als je zo op het internet kijkt was GTA SA er uitermate geschikt voor. Een gemiste kans dus sad2.gif

Ik heb in ieder geval ontzettend veel plezier gehad op GTA SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet mijn favoriet, maar op dit moment speel ik San Andreas wel het meest.

Dit komt voornamelijk door de grote hoeveelheid exploits en uitdagingen in het spel.

Edit: Lol ik heb dit blijkbaar al eens gezegd :7

Bewerkt: door VeryRealGirl
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind SA eigenlijk niet de leukste. Vooral nu V uit is, vind ik het op nagenoeg alle punten beter dan San Andreas. En waar niet, valt het te modden.

Dan kom ik op het punt wat ik wel beter vind: MTA vs. Online.

MTA is gewoon puur community driven. Dedicated servers, geen geld et cetera., maar gewoon lekker unlimited gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wat GTA: SA net wat bijzonderder maakt dan de andere GTA's en GTA-kloons als Saint's Row e.d. het feit is dat SA zo ver gaat in haar gekkigheid dat het net stopt op dat punt vanaf waar de gekkigheid gewoon stom begint te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wat GTA: SA net wat bijzonderder maakt dan de andere GTA's en GTA-kloons als Saint's Row e.d. het feit is dat SA zo ver gaat in haar gekkigheid dat het net stopt op dat punt vanaf waar de gekkigheid gewoon stom begint te worden.

jetpacks, hovercrafts en dildo's als wapen :7
Link to comment
Delen op andere websites

sinds dat ik ontdekt heb op 7/8 jarige leeftijd ( nu 18 ) heb ontdekt dat je gta sa kan modden ben ik er al mee bezig alles aanpassen zoals jij wil kloten met heel het spel tot het crasht of gewoon lekker free roamen met CJ als superman.

Gta SA is voor mij heel uniek en ik weet dat er helaas geen gta meer uitgebracht gaat worden als SA.

voor de rest zijn de andere gta's ook gaaf om te spelen maar SA blijft toch 1 van de games die ik standaard instaleer op alles waarop ik het kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...