Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Bassieboy35

Los Santos in de jaren 30

Met de Valentine's update zijn er weer wat klassieke dingen in het spel gekomen. Een goede filmmaker weet daar altijd wel raad mee. Zo blijkt uit het filmpje van Wrinkly Blink Games. Komende tijd zal hij video's uploaden op zijn kanaal die in het teken staat van de maffia in de jaren 30. Hieronder vind je het filmpje Lunedi, oftewel maandag, binnenkort komt Martedi. Na zeven video's kunnen we zien hoe de serie afloopt. Geniet vooral van het knap staaltje camera werk wat er in de video verwerkt zit!

Zelf nog iets leuks tegengekomen op het web? Stuur dan een PB naar @Bassieboy35 of @ERRWINS en zie het wellicht terug hier in het nieuwsforum.

Bron:

GTAGames.nl

Recommended Posts

Michael

Leuk filmpje! Ik zie graag filmpjes zoals dit. Ik ben wel geïnteresseerd over de jaren dertig, in specifiek onder ander de tijd met de maffia in de Verenigde Staten van Amerika en Italië. :)

RJansse

Woah respect voor het werk en mooi dat er 7 delen van komen. Dacht eerst echt dat ik in Mafia 3 was beland haha.

Guardian1980

Erg leuk gedaan, ben nu wel heel benieuwd naar het vervolg. En ik hoop dat ze na het laatste deel ook alle delen achter elkaar plakken.