Jump to content
ERRWINS

GTA V nagemaakt in Minecraft!


gallery_32909_245_163468.png

Zoals iedereen weet, is GTA V immens groot, maar toch zijn er enkele Nederlandse gasten geweest die het geprobeerd hebben om het na te bouwen in Minecraft. Het totale project laten ze zien in meerdere filmpjes, maar het filmpje wat hieronder staat, gaat over Downtown Los Santos. In het filmpje zie je dat er met man en macht gewerkt is om een fantastisch resultaat te krijgen. Alle gebouwen, bomen en wegen zijn tot in detail nagemaakt. Er zijn zelfs enkele interieurs nagemaakt. Ontzettend knap werk en vergeet niet die talloze uren die hier waarschijnlijk aan besteed zijn!

Wat vind jij ervan en zou jij dit willen downloaden zodat je even een kijkje kunt nemen? Laat het ons weten.

Benieuwd naar meer? Check dan hun kanaal!

Bron: GTA 5 in MC

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ze zijn er al inderdaad lang mee bezig, nu iets meer dan een jaar (hier ook nog filmpjes info en filmpjes van Nick, het 'brein' achter dit project.

De server is ook toegankelijk voor gasten het adres Is N11cK.net meen ik.

Tijdje terug in die server geweest en ziet er echt tof uit, je herkent echt snel delen van V terug.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is serieus een lust voor 't oog, zó nice! Alleen, ik stoor me aan één klein dingetje; de afstand waar tot je kunt kijken is vreselijk kort, waardoor

je maar 'n héél erg klein gedeelte van 't project kunt aanschouwen. Desalniettemin is het wel gaaf.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...