Jump to content

Als je 3 dode menson kon opwekken...


VeryRealGirl

Recommended Posts

M'n opa (die ik net als Big Boss ook niet gekend hebt)

Bart de Graaf

Niet echt dood, maar wel weg.. Dat is mijn knuffel, die zou ik toch wel graag terug willen. Het is toch iets wat ik elke dag bij me had, en ja.. Ook een soort band ofzo? Ik ben 'm nu 4 of 5 jaar kwijt, verloren in Spanje. Een knuffel leeft niet, maar ook weer wel, ik kan het niet uitleggen. Zoveel herinneringen, die daaraan zijn verbonden. Nyltje

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt dood, maar wel weg.. Dat is mijn knuffel, die zou ik toch wel graag terug willen. Het is toch iets wat ik elke dag bij me had, en ja.. Ook een soort band ofzo? Ik ben 'm nu 4 of 5 jaar kwijt, verloren in Spanje. Een knuffel leeft niet, maar ook weer wel, ik kan het niet uitleggen. Zoveel herinneringen, die daaraan zijn verbonden. Nyltje


Bandje inspreken en 3x mezelf opwekken.

Nee, zoiets is natuurlijk onmogelijk en ik heb ook daarom niet echt behoefte om zoiets terug te krijgen. Beter verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad en elk boek moet eens afgesloten worden (helaas).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Eh... Denk dat ik begin bij mijn familie.

Lijkt me ook wel grappig om dan in eens zo'n fout te begaan en dan in eens Cleopatra of jesus omhoog te halen ofzo en dat dan de hele history fucked up raakt. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...