Jump to content

overzetten gta5 van ps3 naar ps4


Tibman68

Recommended Posts

Hoi ik heb een probleem. ik heb gta5 op de ps3 en netjes overgezet naar de ps4.

nu is mijn ps4 kapot en wil niet helemaal van voor af aan beginnen.

hoe krijg ik het spel weer op een nieuwe ps4 zodat ik weer verder kan spelen?

Bewerkt: door Tibman68
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Tibman, welkom hier op de grootste en gezelligste GTA community van Nederland blij.gif

Je voortgang is gelinked aan zowel je R* Social Club account als je PSN ID. Dus als jij op je nieuwe(?) ps4 inlogt op jouw al bestaande PSN ID, zou je weer probleemloos verder moeten kunnen met waar je was gebleven in GTA: Online biertje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Tibman, welkom hier op de grootste en gezelligste GTA community van Nederland blij.gif

Je voortgang is gelinked aan zowel je R* Social Club account als je PSN ID. Dus als jij op je nieuwe(?) ps4 inlogt op jouw al bestaande PSN ID, zou je weer probleemloos verder moeten kunnen met waar je was gebleven in GTA: Online biertje.gif

bedankt voor de snelle reactie. We gaan het proberen. Toch niks te verliezen.... puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

... verder moeten kunnen met waar je was gebleven in GTA: Online biertje.gif

Single player data (dit is het GTA V forum, niet het GTA Online forum) wordt echter niet opgeslagen in de cloud, dus die voortgang is wél weg.

goed lezen ,

hij zegt dat hij het overzetten van de data van ps3 naar ps4 succesvol is gelukt , aangezien dat dat alleen kan met de online data is er geen probleem , dat dit topic in het verkeerde forum staat heeft niks te maken met zijn online data die niet weg is.

Link to comment
Delen op andere websites

Big Boss heeft het over de Singleplayer voortgang, niet die van Online. knipoog.gif

het ging mij om de online data. single had ik al uitgespeeld dus dat hoef ik niet nog een keer.

allemaal bedankt het is gelukt.

>>> Door PrioX: Topic verplaatst naar Online: Technische problemen. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

GTA5; kan je op beide PS spelen? PS4 en PS3

Ik moet nog overzetten en vraag me af of ik mijn garage inhoud verlies (???

queselino (at) hotmail DOT com

Je behoud alles, je maakt in feite een kopie van de ps3 naar de ps4 en op beide platformen kun je verder spelen, echter vanaf dat moment zijn het wel 2 aparte online game voortgang als het ware. :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...