Jump to content

Geschiedenis van Grand Theft Auto


skyzer

Recommended Posts

Hey allemaal!

Ik heb zojuist een geschiedenis filmpje gemaakt van GTA, hierbij zitten ook leuke weetjes over GTA.

http://bit.ly/1WoMJgb

De tekst is in het Engels, Ik hoop dat jullie het wat vinden!

Ik hoor het graag als je het leuk vond en misschien weet je wel een volgende game series dat je graag wilt zien.

Ik wens iedereen nog een geweldige dag toe <3

- Skyzer

Bewerkt: door skyzer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de link aangepast, omdat ik de nieuwe versie heb geupload met andere muziek en wat spellingsfoutjes gefixd.

Geniaal. speel dit al vanaf deel 1 super om dit zo even te zien.

Dankjewel! check de nieuwe link voor de hopenlijk verbeterde versie icon_mrgreen.gif

Wel cool om alles weer zo achter mekaar te zien met af en toe zo een feitje ertussen. Leuk gemaakt! thumbsup2.gif

erg bedankt! Heb de link hier aangepast, hopenlijk past deze soort muziek beter bij gta, veel mensen vonden de vorige muziek niet heel geweldig.

Wel cool om alles weer zo achter mekaar te zien met af en toe zo een feitje ertussen. Leuk gemaakt! thumbsup2.gif

Sluit me hierbij aan thumbsup2.gif

thanks, volgende video wordt battlefield smile3.gif , hopenlijk vinden jullie die ook leuk!
Link to comment
Delen op andere websites

't Ziet er tof uit, m'n complimenten daarvoor. Ondanks dat het er gaaf uitziet, moet ik je (spijtig genoeg) wel komen mededelen dat er hedendaags

zoveel soortgelijke video's zijn dat het gewoon niet zó spanned meer is om er aandachtig naar te kunnen kijken. En goddamn.. wat ziet je

GTA III er gelikt uit! Het valt me zojuist ook op dat 'ie zeer soepel verloopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...