Jump to content

Jouw favoriete muzieknummers op dit moment?


Michael

Recommended Posts

Muziek, je hoort het elke dag wel. Iedereen heeft wel een of meerdere muzieknummers waar van diegene helemaal blij wordt tijdens het luisteren of heftig wilt dansen, dus de titel van dit topic is enorm vanzelfsprekend. Wat zijn jouw favoriete muzieknummers op dit moment?
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    6

  • Bassieboy35

    5

  • SpacyColours

    5

  • NicolaB

    4

Ja, ik hou van zo veel muziek. Als ik hier 1 nummer zou plaatsen zou dat echt onterecht zijn voor de andere nummers.*

Het is natuurlijk niet de bedoeling om elke dag een bericht te plaatsen over een muzieknummer die je hebt gehoord die dan je favoriete nummer is.

En als dat wel het geval is? Ik kan soms helemaal weg zijn van een goed nummer als ik dat voor het eerst hoor.

Omdat smaken soms kan veranderen is het gepast om niet meer dan een keer per week een bericht te plaatsen in dit topic.

Of je plaatst het gewoon in de muziekkroeg (of een van de andere tientallen topics) waar je altijd mag posten wanneer je er zin in hebt om je favoriete muziek te delen.

Sorry hoor, al die houterige kinderachtige regeltjes komen me echt de strot uit op een vriendenforum. Gemierenneuk, maar een topic verder is het no problemo. Post gewoon lekker wat je leuk vind, maak het gezellig en dan wordt het gezellig :puh:

*

ps. ik heb momenteel alleen al op deze pc een favorietenlijst van 3000+ nummers, dus dat zou een hele lange lijst worden. Ook hier is deze lijst niet absoluut en wordt nog vaak geüpdate.

Genoeg geluld:

1999, komt u maar!

tumblr_mnup557uye1r10l14o1_500_zpsvhxnugh3.jpg

tumblr_mg4k7kbuYR1r4q586o1_r1_500.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor, al die houterige kinderachtige regeltjes komen me echt de strot uit op een vriendenforum. Gemierenneuk, maar een topic verder is het no problemo.

Ik begrijp zeker wat je bedoelt maar het is meer een regel zodat mensen niet dit topic gaan gebruiken om constant te postboosten wat soms wel gebeurd. Mocht een moderator van dit subforum zeggen dat ze de regels onnodig vinden, dan kunnen ze dat gewoon zeggen en dan zal ik die regel verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor, al die houterige kinderachtige regeltjes komen me echt de strot uit op een vriendenforum. Gemierenneuk, maar een topic verder is het no problemo.

Ik begrijp zeker wat je bedoelt maar het is meer een regel zodat mensen niet dit topic gaan gebruiken om constant te postboosten wat soms wel gebeurd. Mocht een moderator van dit subforum zeggen dat ze de regels onnodig vinden, dan kunnen ze dat gewoon zeggen en dan zal ik die regel verwijderen.

Aight, sorry voor me gezemel... laat 't lekker op z'n beloop ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor, al die houterige kinderachtige regeltjes komen me echt de strot uit op een vriendenforum. Gemierenneuk, maar een topic verder is het no problemo.

Ik begrijp zeker wat je bedoelt maar het is meer een regel zodat mensen niet dit topic gaan gebruiken om constant te postboosten wat soms wel gebeurd. Mocht een moderator van dit subforum zeggen dat ze de regels onnodig vinden, dan kunnen ze dat gewoon zeggen en dan zal ik die regel verwijderen.

Postboosten is hier sowieso niet toegestaan dus als we dat zien gebeuren, grijpen we vanzelf wel in. Wat mij betreft hoeft dit topic daar niet nog een extra regel voor te hebben, ik ga ervanuit dat men gevoelsmatig wel weet hoe vaak ze hier kunnen posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op dit moment helemaal bezeten door Beach House.

Mooie band is dat, ja. Het beste van Mazzy Star en Slowdive gecombineerd, in mijn optiek. Ik vind 'Teen Dream' ook een erg sterk album.

Ik ben weer bezig aan een Primal Scream-marathon. Weinig bands zo creatief en veelzijdig als deze Glaswegians, als je het mij vraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...