Jump to content

Jouw favoriete muzieknummers op dit moment?


Michael

Recommended Posts

  • 4 maanden later...
  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    6

  • Bassieboy35

    5

  • SpacyColours

    5

  • NicolaB

    4

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Hoewel het nummer al een aantal jaar oud is, is het er eentje die ik de laatste tijd geregeld hoor. De reden is wel grappig; mijn dochters kijken naar Disney Junior. Tussen de tekenfilmpjes door hebben ze verschillende stukjes, en in een daarvan gaat het erover dat je moet blijven dromen. Dat stukje heeft dit nummer op de achtergrond. Een ontzettend positief nummer, wat ook lekker in het gehoor ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Op dit moment is dit toch zeker wel een van mijn favoriete nummers. Sinds ik Sodom heb ontdekt is dit toch wel een van de nummers die ik veel van ze draai. De intro vind ik heerlijk akoestisch en doet me een beetje aan One van Metallica denken, maar daarna wordt hij al gauw een stuk harder. Het refrein is overigens ook heel vet gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

R-3522469-1333788311.jpeg.jpg

Niet per sé een nummer, maar meer een heel album, namelijk Painkiller van Judas Priest. :) Deze plaat heb ik nu al een aantal dagen achter elkaar gedraaid en ik kan er geen genoeg van krijgen. De beste nummers imo van deze plaat zijn Painkiller, Metal Meltdown, Night Crawler en All Guns Blazing. 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...